اخبار داغ

رئیس مجمع ملی صنعت مسکن ساختمان:

نهضت ملی مسکن رویاروی مافیای صنعت ساختمان بایستد

نهضت ملی مسکن رویاروی مافیای صنعت ساختمان بایستد
رئیس مجمع ملی صنعت مسکن ساختمان گفت: احداث سالانه یک‌ میلیون مسکن نیازمند مقابله با مافیای صنعت ساختمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی بیگدلی، رئیس مجمع ملی صنعت مسکن ساختمان در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تأکید بر تعادل در بازار سیمان برای تولید مسکن، اظهار کرد: برای ایجاد تعادل در بازار سیمان ابتدا باید رانت‌ها را از بین برد و مافیای سیمان را به سزای عمل خود رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: خط قرمز رئیس جمهور کشورمان فساد و رانت در دولت بوده و در این راستا اقدامات لازم را انجام داده است و قطعاً با درایت دولت و قوه قضائیه گردن‌کلفتان بازار سیمان ادب خواهند شد.
,
 
,
رئیس مجمع ملی صنعت مسکن ساختمان بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که مقرر شده سالانه یک‌میلیون مسکن احداث شود، اما با قیمت بالای سیمان ممکن است مشکلاتی به‌وجود بیاید، امیدوارم دولت در مسیر تعادل قیمت بازار سیمان گام‌های جدی بردارد.
,
 
,
بیگدلی تشریح کرد: متأسفانه برخی خیال می‌کنند مسکن وارداتی است، در حالی که این چنین نیست و باید ساخته شود و در این راستا دولت و دستگاه‌های مختلف با همیاری قادر به تولید مسکن خواهند بود.
,
 
,
وی تشریح کرد: متأسفانه مافیای ارز مانع پیشرفت ساخت مسکن شده و در این راستا دولت اقدامات جدی برای مقابله با چنین مافیایی دارد، چراکه آیت‌الله رئیسی فسادستیز است.
,
 
,
رئیس انجمن اسلامی کارآفرینان کشور در ادامه توضیح داد: مافیای خودرو قیمت خودروی ۴۰ میلیونی را به ۵۰۰ میلیون تومان رسانده! این در حالی است که دولت گذشته کوچک‌ترین اقدامی برای مقابله با این مافیا انجام نداد، اما دولت مردمی سیزدهم با عزمی راسخ در پی واقعی کردن قیمت‌ها است.
,
 
,
بیگدلی یادآور شد: دولت مردمی باید از ظرفیت‌های مردم برای کاهش مشکلات اقتصادی بهره‌ گیرد، چرا که به ثمر نشستن نهضت ملی مسکن بدون مردم بسیار دشوار است.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه صنعت ساختمان در دولت گذشته دچار رکود شد، تشریح کرد: برای رونق این صنعت نیازمند حمایت ارگان‌ها، هم‌افزایی قوای سه‌گانه و تلاش مسئولان هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه