اخبار داغ

فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد؛

اضافه‌شدن دو حلقه چاه دیگر برای تامین آب شرب شهرکرد/ شهروندانی که آب دارند همچنان صرفه‌جویی کنند

اضافه‌شدن دو حلقه چاه دیگر برای تامین آب شرب شهرکرد/ شهروندانی که آب دارند همچنان صرفه‌جویی کنند
عبدالعلی ارژنگ گفت: ۱۱ حلقه چاه قبلا به مدار آبرسانی اضافه شده بود و هم‌اکنون نیز دو حلقه چاه دیگر با همکاری شهرداری شهرکرد اضافه شد و از شب گذشته وارد مدار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در تشریح آخرین وضعیت آب شرب در شهرکرد، اظهار کرد: 11 حلقه چاه قبلا به مدار آبرسانی اضافه شده بود و هم‌اکنون نیز دو حلقه چاه دیگر با همکاری شهرداری شهرکرد اضافه شد و از شب گذشته وارد مدار شدند.
 
وی افزود: یک راهکاری پیشنهاد شد که پمپی در چاه آهکی که در کنارگذر شمالی شهرکرد واقع شده است برای خط پدافندی از سامان به سمت شهرکرد پیش‌بینی شود، تا کد ارتفاعی این چاه افزایش یابد و بتوانیم دریافتی بیشتری از این مسیر داشته باشیم.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: همچنین مقرر شد تانکرهایی که در شهر هستند ساماندهی شوند و از ظرفیت بیشتر آن‌ها بهره‌گیری شود.
 
ارژنگ عنوان کرد: در کنار آبرسانی به صورت سیار در مناطق مختلف شهری که به خصوص مشکلات شدید آبی دارند، همزمان از ظرفیت تانکرها در تخلیه آب در مخازن نیز استفاده شود.
 
وی خاطرنشان کرد: به موازات این اقدامات با توجه به اینکه دسترسی مردم به آب‌های بسته‌بندی شده و آب‌های معدنی سخت بود، با بسیج سازندگی هماهنگی‌های لازم به عمل آمد تا موکب‌هایی در سطح شهر برپا کنند، در این موکب‌ها آب‌های رایگان و بسته‌بندی به صورت رایگان به مردم عرضه می‌شود.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: پیش‌بینی شد تعداد علمک‌هایی که آبگیری انجام می‌دهند افزایش یابد تا تانکرها مدت زمان کمتری برای آبگیری وقت صرف کنند.
 
ارژنگ بیان کرد: همزمان پیگیری برای وارد مدار شدن خط انتقال آب چشمه کوهرنگ در حال انجام است، آخرین اطلاعات از این خط انتقال این است که آبی که با کدورت MTU 1000 وارد گردنه خلک می‌شود با کدورت حدودا MTU 20 تا 30 آماده خروج از تصویه خانه است.
 
وی تاکید کرد: امید است بتوانیم با چیزی حدود 60 تا 70 لیتر در ثانیه از آب چشمه کوهرنگ تامین آب شهرکرد را انجام دهیم.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد از عموم مردم درخواست کرد همچنان در مصرف آب صرفه جویی لازم را داشته باشند تا همه شهروندان از آب حداقلی برخوردار باشند و در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم مشکل را برطرف کنیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه