اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

پرسپولیس فصل گذشته مغلوب تیزهوشی مجیدی شد

پرسپولیس فصل گذشته مغلوب تیزهوشی مجیدی شد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس فصل گذشته می‌توانست برای ششمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود، اما در نهایت مغلوب تیزهوشی سرمربی وقت استقلال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تحلیل شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شاگردان گل‌محمدی فصل گذشته موفق به قهرمانی نشدند و با جذب نفرات سعی دارند امسال تابو را شکسته و عنوان قهرمانی را به دست آورند، اما کار دشواری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: جذب نفرات تأثیرگذاری همچون پورعلی‌گنجی، صادقی، گولسیانی، اسماعیلی‌فر، رفیعی، بیرانوند و ... نشان می‌دهد پرسپولیس زین خود را برای قهرمانی بسته، اما باید با احتیاط عمل کند و مراقب رقبای جدی‌تری همچون استقلال، سپاهان، فولاد و ... باشد.
,
 
,
این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان کرد: فصل گذشته پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام داد و حتی می‌توانست برای ششمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را به دست آورد، اما مغلوب تیزهوشی فرهاد مجیدی در استقلال شد.
,
 
,
فنونی‌زاده با تأکید بر اینکه پرسپولیس نیاز به مهاجم شش دانگ دارد، یادآور شد: پرسپولیس اکنون نیز مهاجمان خوبی دارد، اما باید برای جذب مهاجم تمام‌کننده اقدام کند، چراکه ممکن است بازیکنی دچار مصدومیت یا محرومیت شود.
,
 
,
وی درباره اختلافات رخ داده میان مدیریت و کادر فنی پرسپولیس، متذکر شد: این اختلافات تیم را زمین خواهد زد، در حالی که هواداران از کادر فنی و مدیریت انتظار وفاق و همدلی دارند تا تیم به قهرمانی برسد.
,
 
,
این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران مطرح کرد: پرسپولیس امسال رقبای قدرتمندی دارد و استقلال، سپاهان، فولاد، تراکتورسازی، گل‌گهر سیرجان و ... دارای بازیکنان و ترکیب خوبی هستند، بنابراین باید با دوری از حواشی تیمی را روانه میدان کرد که برای پیروزی بجنگد نه اینکه فکر بازیکنان درگیر حواشی باشد.
,
 
,
فنونی‌زاده افزود: درویش در مدت مدیریت پرسپولیس دارای مشکلات عدیده‌ای بوده، اما تا حد توان تلاش کرده تیم خوبی تحویل کادرفنی بدهد، امیدوارم حاصل این تلاش‌ها در میدان مسابقه دیده شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه