اخبار داغ

رئیس شورای شهر رشت:

شهرداری و شورای شهر رشت نتوانست به وعده های خود عمل کند/ قطار شهرداری در یک ماه اخیر به حرکت افتاده و از شعار و تبلیغات خارج شده

شهرداری و شورای شهر رشت نتوانست به وعده های خود عمل کند/ قطار شهرداری در یک ماه اخیر به حرکت افتاده و از شعار و تبلیغات خارج شده
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر رشت در این یکسال نتوانست به وعده های خود عمل کند و فرصت یکساله خود را از دست داد گفت: در یک ماه اخیر قطار شهرداری به حرکت افتاده و از شعار و تبلیغات خارج شده است و قول می دهیم با همین روشی که در پیش گرفته شده شاهد اقدامات موثرتری در سطح شهر با همت شهرداری باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، “محمد حسین واثق کارگرنیا” پیش از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به دیدار خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: صحبت‌هایی درباره ساماندهی وضعیت خبرنگاران انجام گرفت که امیدواریم منتج به نتایج مثبت باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه انتقادات اصحاب رسانه به عملکرد شورا و شهرداری وارد است افزود: بسیاری از مسائل مطرح شده از سوی رسانه ها در واقع حرف و مطالبات مردم است.

واثق کارگرنیا ادامه داد: شهرداری و شورای شهر رشت در این یکسال نتوانست به وعده های خود عمل کند و فرصت یکساله خود را از دست داد اما عزم خود را برای جبران عقب ماندگی ها در سه سال باقیمانده جزم کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه اخیر نیز قطار شهرداری به حرکت افتاده و از شعار و تبلیغات خارج شده است گفت: قول می دهیم با همین روشی که در پیش گرفته شده شاهد اقدامات موثرتری در سطح شهر با همت شهرداری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عملکرد شورا در یک سال گذشته در حد مطلوب ارزیابی کرد و بیان کرد: ۴۹ جلسه رسمی با ۲۷۱ مصوبه و ۳ طرح تصویب شده در این یکسال انجام شد.

مراقب ورود افراد نااهل به عرصه خبرنگاری باشید

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه فرهنگ در جامعه هستند و نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا جایگاه ویژه ای دارند عنوان کرد: هنوز نتوانستیم مسئله معیشت و رفاه اجتماعی خبرنگاران را تامین کنیم.

علیرضا تاج شهرستانی نیز در ادامه با بیان اینکه عده ای تنها به دنبال جایگاه اجتماعی و سو استفاده از موقعیت خبرنگاری هستند افزود: مراقب ورود افراد نااهل به شغل خود باشید.

وی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاری در ایران تخصصی نیست تصریح کرد: برخی افراد به دلیل عدم تامین منافع شخصی خود اقدام به تخریب برخی از مسئولین در رسانه ها می کنند و این موضوع در جریان عزل شهردار سابق رشت مشهود بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مراقب ورود افراد نااهل به عرصه خبرنگاری باشید,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه