اخبار داغ

سردار کریمی عنوان کرد:

رسالت امروز اصحاب رسانه جهاد تبیین است/ فعالیت اثر بخش با حداقل ها؛ حاکی از روحیه و کار جهادی است

رسالت امروز اصحاب رسانه جهاد تبیین است/ فعالیت اثر بخش با حداقل ها؛ حاکی از روحیه و کار جهادی است
فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی گفت: جهاد تبیین از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه است که اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی نقش ویژه ای در این راستا دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی پیش از ظهر امروز در بازدید از پایگاه خبری دیارآفتاب به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران این مجموعه اظهار داشت: اگر انسان نسبت به کاری ایمان و انگیزه داشته باشد با حداقل ها هم کارهای بزرگی را انجام می دهد و فعالیت های اثر بخش این مجموعه(دیارآفتاب) در جبهه رسانه ای انقلاب حاکی از یک روحیه و کار جهادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی مهمترین انتظار امروز از اصحاب رسانه را جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: جهاد تبیین از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از اقشار مختلف جامعه است که اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی نقش ویژه ای در این راستا دارند.

, .,

سردار کریمی خبرنگاران را پیام آوران انقلاب اسلامی خواند و گفت: اصحاب رسانه در جنگ روایت ها و تروریسم رسانه ای دشمن برای تحریف و وارونه نشان دادن حقایق به عنوان نقطه کانونی نبرد جبهه حق با استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند.

,

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصتی مناسب برای آغاز یک کار فرهنگی در حوزه جهاد تبیین است، افزود: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و اعتقادی باید پایه گذاری جریان رسانه ای موثر برای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و تحقق جهاد تبیین شکل بگیرد و این نیازمند هم افزایی و مشارکت همه جانبه است .

, .,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه