اخبار داغ

برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها و اعضای مجمع

عزیزی: گلف در میان فدراسیون های ورزشی همانند فلسطین است!

عزیزی: گلف در میان فدراسیون های ورزشی همانند فلسطین است!
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و با حضور وبیناری روسای هیئت‌ها برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف به ریاست سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و با حضور حمید عزیزی رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع جهت بررسی عملکرد سال ۱۴۰۰ فدراسیون گلف به صورت وبینار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد هاشمی سیاوشانی از امور مجامع و شکرشکن مشاور حسابرسی وزارت ورزش هم در این مجمع حضور داشتند.

,

این مجمع در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران، مربیان ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیئت‌های گلف استان‌ها و برخی دیگر از اعضای مجمع هم بصورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند.
این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت.

,
,

همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون هم گزارش خود را ارائه کردند که مورد تایید اعضا واقع شد.

,

عزیزی در این مجمع ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد فدراسیون، درباره توسعه همگانی رشته های تابعه و البته احداث آکادمی ملی گلف در جوار زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب صحبت‌هایی مطرح کردند و خواستار پیگیری جدی این موضوع از طرف وزارت ورزش شدند.

,

عزیزی در ادامه صحبت های خود گفت: فدراسیون گلف در میان فدراسیون های ورزشی همانند فلسطین در بین کشورها و بسیار مظلوم است. چرا مافیا اجازه ساخت آکادمی ملی گلف را نمی دهد؟ چرا سالهاست به  این پروژه ملی توجه نشده و اجازه احداث آن در جوار تنها زمین چمن گلف نیمه استاندارد کشور داده نمی شود؟

,

تاسیس آکادمی ملی گلف مصوبه مجمع و هیات رییسه فدراسیون و درخواست کل جامعه گلف و رشته های تابعه را دارد، پس نمی‌توان با آن مخالفت کرد.

,

کلهر نیز در بحث همگانی که مستقیما توسط معاونت ایشان اداره می شود فدراسیون گلف را جزو فدراسیون های برتر نامید و گفت: در همه مواردی که بحث ورزش همگانی مطرح بوده گلف و رشته های تابعه پای کار بوده اند و جزو فدراسیون های برتر است.

,

در پایان مجمع نیز برنامه های فدراسیون در سال آتی به تصویب رسید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه