اخبار داغ

گلهای ساده ای دریافت کردیم

ارمغانی: باید اشتباهات را جبران کنیم/ بسکتبال ژاپن شوتهای استثنایی زد

ارمغانی: باید اشتباهات را جبران کنیم/ بسکتبال ژاپن شوتهای استثنایی زد
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل ژلپن ارائه دادیم، اشتباهاتی وجود داشت که طبیعی است، هر تیمی بازی اشتباه دارد. باید تلاش کنیم تا این اشتباهات را جبران کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از اولین دیدار تدارکاتی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: فکر می‌کنم بچه‌ها نسبتا بازی قابل قبولی را انجام دادند، باتوجه به اینکه یک سری از بازیکنان جوان و کم تجربه هستند و میادین بین المللی را کم‌تر دیدند، تحت تاثیر شرایط خاصی که در ژاپن است و نوع برنامه‌ریزی که ژاپنی‌ها داشتند، قرار گرفتند. در نهایت باتوجه به تمرینات، مدت زمانی که دراختیار داشتیم و نوع بازیکنان تیم که همه جوان هستند، خوب بازی کردیم. اشتباه داشتیم اما طبیعی است، هر تیمی بازی اشتباه دارد. باید تلاش کنیم تا این اشتباهات را جبران کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: جوانان ما در بازی پس از مدتی کوتاه چند نفر از آن‌ها خودشان را پیدا و خوب بازی کردند. مشکل ما این بود که زمان‌های کوتاهی تیم ما مخصوصا در بخش دفاع گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و من از بازیکنان راضی هستم. انشاالله فردا بتوانیم بازی بهتری داشته باشیم.

,

ارمغانی عنوان کرد: بازی فردا قابل پیش بینی نیست اما من تلاش می‌کنم که بازیکنان از دقایق ابتدایی بازی هوشیار باشند و اشتباهاتی که در این بازی داشتیم را تکرار نکنیم یا کم‌تر تکرار کنیم. اگر بتوانیم دفاع خوب و منسجمی داشته باشیم که این اتفاق در اواخر کوارتر دوم این دیدار هم افتاد و توانستیم نزدیک شویم، اگر بتوانیم در طول بازی این دفاع را انجام دهیم، بازی خوبی خواهد بود.

,

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان اذعان داشت: نباید فراموش کنیم که در کوارتر چهارم تیم ژاپن چند شوت استثنایی زد. دفاع ما واقعا خوب بود اما با این وجود از فاصله ۸ متر شوت زدند. در مقابل چنین شوت‌هایی واقعا نمی‌شود کاری کرد و باید تبریک گفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه