اخبار داغ

در پیگیری پرونده قتل محیط بان کرمانشاهی صورت گرفت؛

تشکیل جلسه اضطراری مدیرکل محیط زیست با مسئولان قضایی

تشکیل جلسه اضطراری مدیرکل محیط زیست با مسئولان قضایی
حسین ویسی رییس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه از برگزاری جلسه اضطراری مدیر کل محیط زیست کرمانشاه با مسئولان قضایی برای پیگیری پرونده قتل محیط بان‌کرمانشاهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسین ویسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در تاریخ چهاردهم مرداد سال گذشته در منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه یک گزارش تخلف شکار دریافت شد که پس از اعزام محیط بانان به منطقه در حین صحبت درگیری پیش می آید و یکی از طرفین به نام یوسف فلاحی داروندی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد و برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی متهم به قتل می شود و از آن زمان تا امروز در زندان به سر می برند.

وی افزود: سال گذشته نیز وکلای پرونده اعتراض خود را به رای قصاصی که برای محیط بان نجفی صادر شد، به دیوان عالی کشور ارسال کردند و به موجب آن پرونده برای رسیدگی مجدد به یکی از شعب هم عرض استان ارسال شد.

ویسی با بیان اینکه در ادامه چندین چندین جلسه برگزار شد، گفت: ساعت ده صبح امروز مورخ بیست و دوم مرداد نیز جلسه ای با حضور برومند نجفی، وکلای پرونده و پدر مقتول برگزار شد که تا ساعت ۱۳ هم ادامه داشت.

رییس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در پایان جلسه امروز  و هنگام خروج برومند نجفی از مجتمع قضایی، وی در بیرون از مجتمع مورد تیراندازی قرار می گیرد و در دم جان می سپارند.

ویسی از تشکیل جلسه اضطراری مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با مسئولان قضایی برای پیگیری موضوع خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه