اخبار داغ

پدر شهید مدافع حرم:

اصحاب فتنه دیروز ،امروز به سخنگوی داعش تبدیل شده اند/ مکتب شهدای مدافع حرم مکتب عاشورا است

اصحاب فتنه دیروز ،امروز به سخنگوی داعش تبدیل شده اند/ مکتب شهدای مدافع حرم مکتب عاشورا است
حسن حمزه گفت:متاسفانه برخی افعی های فتنه 88 پس از یک دوره حصر مثل اینکه از خواب زمستانه بیدار شدند و به سخنگوی داعش تبدیل شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ طی روزهای گذشته بیانیه‌ای منتسب به یکی از سران فتنه ۸۸ در فضای مجازی منتشر شد که در این متن کینه توزانه به افتخارات و سرداران نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت شده بود، که واکنش دلسوزان نظام و انقلاب را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این راستا حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت و در پی محکومیت این بیانیه سخیف نسبت به سرداران سلحشور و غیور ایران از جمله شهید همدانی و مدافعان حرم گفت: متاسفانه برخی افعی های فتنه ۸۸ پس از  یک دوره حصر مثل اینکه از خواب زمستانه بیدار شدند و به سخنگوی داعش تبدیل شده اند.

,

این پدر شهید مدافع حرم در ادامه افزود: مقاومت و دفاع دو واژه مکمل یکدیگر هستند که البته مقاومت یک مفهوم کلی تر و در برگیرنده مفهوم دفاع است بیان داشت: مقاومت اسلامی از شروع انقلاب تاکنون را شامل می شود و جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار و سلطه به خوبی ایفای نقش کرده است.

,

بنا به گفته این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، کسی که در جبهه مقاومت قرار می گیرد باید دارای ارمانها و شاخصه  های انقلابی و ایمان به غیب بوده، و ولایت پذیر و ولایت مدار  باشد  ، خود رای نبوده و به خوبی بتواند نفی سلطه کرده و توطئه های دشمن را خنثی کند.

,

این پدر شهید مدافع حرم بزرگترین آفت جبهه مقاومت را از بین رفتن اراده ها و تفرقه افکنی دانست و عنوان کرد: باید با جهاد تبیین در این راستا گام برداریم و مراقب باشیم در این مسیر با سازش پذیری با دشمن و شکست اراده ها از این جبهه جدا نشویم.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اجر و پاداش  مضاعف شهدای مدافع حرم نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد: این شهدا به دلیل آنکه برای اهل بیت جنگیده و در غربت به شهادت رسیدند و زاسوئی دیگر اگر آنهانمی رفتند دشمن امروز تا کرمانشاه و همدان پیشروی کرده بود پاداشی چندین برابر دارند.

,

پدر شهید حمزه خاطر نشان کرد: در جنگ با داعش تمام جبهه حق در برابر جبهه کفر ایستاده بود و از گروهعای مسلمان و شیعه در سرسار دنیا نیروهای رزمنده به سوریه و عراق اعزام شدند و به اعتراف خود غربی ها هدف نهایی آنها ورود به ایران بود که به مدد الهی و برخلاف محاسبات دنیوی آنها به زانو درآمدند.

,

پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه ابراز کرد: شناختی که مردم از راه و هدف شهدای مدافع حرم دارند نیز با عنایت خود شهدا است و همه دنیا مشاهده کرد زمانیکه خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی بر زمین ریخت جوششی ایجاد کرد که دشمنان را حیرت زده کرد و امروز، دوستداران شهید سلیمانی بیشتر از دوستداران سردار سلیمانی است.

,

وی ادامه داد: وقتی کج فهمان و غلط اندیشان  همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا به شهدای مدافع حرم و شهید حاج حسین همدانی توهین می کنند می توان دریافت هدف آنها ضربه به اصل اسلام و اصل تخریب قیام عاشورا است، اما زهی خیال باطل که بیش از ۱۴۰۰ سال نوکران اجنبی بر این مکتب تاختند اما ذره ای خلل در این مکتب به وجود نیامد.

,

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس نقش  ابزار رسانه را در جنگ ادارکی امروز بسیار موثر دانست و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و نگذاریم دشمن بر این فضا موج سواری کند و به نفع خود بهره برداری کند.

,

وی با اشاره به حادثه ترور سلمان رشدی نیز بیان کرد: حمله به این فرد مرتد به دستور امام در ۳۵ سال گذشته گفته شد و ابزار رسانه قدرتی دارد که موجب شد امروز یک جوانی این یپام امام را به ثمر رساند.

,

وی وظیفه امروز جوانان را گوش به فرمان ولی فقیه و موقعیت شناسی دانست و ابراز کرد: باید همواره جوانان یاد بگیرند که مانند یک سرباز مطیع امر رهبری باشند تا بتوانند به پیروزی دست یابند، همانطور که اباالفضل العباس با تبعیت از ولی فقیه  و امام عصر خود به جای مبارزه تنها به وظیفه آبرسانی اکتفا کرد.

,

براساس گفته های این پدر شهید مدافع حرم، تمامی شهدا خصایلی دارند که انها را از سایر انسان ها جدا می کند از جمله ولایت مداری، تکلیف مداری و ایمان و اعتقاد راسخ  و علاوه بر آن شهید حمزه خصوصیت فردی و متمایزی از جمله اخلاص در عمل، گذشتن از زندگی دنیوی و احترام به ارزش های فردی و اجتماعی را دارا بود.

,

وی همچنین به بیان خاطراتی از شهید توضیح داد: هیچ گاه جلوتر از من نبود و حتی هنگام نماز هیچگاه در صف جلوتر از من قرار نمی گرفت و از هرفرصتی برای بوسیدن دست من و مادرش استفاده می کرد.

,

لازم بذکر است یاد آوری کنیم شهید پاسدار محمد حسین حمزه در سوریه و در جریان مبارزه با داعش به شهادت رسید و از او سه فرزند به یادگار مانده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه