اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

مدارس دولتی مجهز می‌شوند/ به دنبال تحول و جوانگرایی هستیم

مدارس دولتی مجهز می‌شوند/ به دنبال تحول و جوانگرایی هستیم
صیادی گفت: به دنبال دروی افراد در آموزش و پرورش نیستیم اما جوانگرایی و تحول را دنبال خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیرضا صیادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش اظهار داشت: در تمام دنیا با توجه به اهمیت آموزش و پرورش بر اساس فرهنگ و سنت‌های خود تلاش می‌کنند تا جمعیت دانش آموزی را پرورش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به توسعه آموزشی در سالهای پس از انقلاب اظهار داشت: در ۴۳ سال گذشته تلاش شده تا توسعه آموزشی به صورت قابل قبول انجام شود و توسعه کمی و کیفی آموزش در این سالها بر کسی پوشیده نیست.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در هر کاری شناخت نقاط قوت برای اهداف متعالی لازم است، گفت: شناخت آسیب‌ها امری ضروری و اولویت دار است. همچنین پرداختن به همه سرمایه‌های آموزش و پرورش اولویت ماست و برای توانمند سازی معلمان و فرهنگیان برنامه‌های مختلفی داریم.

,

وی ادامه داد: از جمله دیگر اقدامات برای مهر ماه تجهیزات آموزشی برای مدارس دولتی است که در هفته‌های آینده خبرهای خوبی با محوریت تجهیز هنرستان‌ها خواهیم داشت.

,

صیادی در پاسخ به سوالی در خصوص مدارس کانکسی گفت: در خصوص مدارس کانکسی آمارهای مختلفی وجود دارد اما آخرین آمار در استان ۳۹۰ مدرسه کانکسی است که با هماهنگی با اداره نوسازی مدارس و خیرین مدارس کانکسی که بالای پانزده نفر می‌باشند در اولویت هستند تا در عرض دو تا سه سال کانکس‌ها برچیده بشوند.

,

وی در خصوص وضعیت معیشتی معلمان عنوان کرد: متاسفانه در برخی بخش‌ها نگاه به معلمان همان نگاه رهبر انقلاب به معلمان نیست و به همین دلیل برای پیگیری وضعیت معلمین کارگروهی را تشکیل داده ایم.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پاسخ به سوالی درباره سیاست زدگی در این اداره توضیح داد: اصلی‌ترین کار من در این ماه‌ها دور نگه داشتن آموزش و پرورش از مسائل سیاسی و سیاست زدگی است، ما قبول نداریم آموزش و پرورش باشگاه سیاسی جناح خاصی باشد. البته من برای اعتلای انقلاب آمده‌ام و اجازه نمی‌دهم برخلاف خون شهدا در آموزش و پرورش کاری انجام شود.

,

وی با بیان اینکه با هرآنچه یکپارچگی انقلاب و اهداف انقلاب را نشانه بگیرد، مقابله می‌کنیم تصریح کرد: امروز در بعد آموزشی همپا شدن با همه پیشرفت هایی است که در جهان اتفاق می افتد،البته جدا از برنامه های استکباری مانند ۲۰۳۰ است.

,

صیادی در خصوص شکاف طبقاتی در بحث آموزش ابراز داشت: شکاف طبقاتی در سایه اقدامات آموزش و پرورش نیست بلکه با توجه به فرصت‌های مختلفی که ایجاد می‌شود و خانواده ها بسته به امکانات تعلیمات اضافی را برای فرزندانشان در نظر می‌گیرند.

,

وی در پاسخ به انتقادی در خصوص کندی تغییرات مدیران گفت: ما قرار نیست افراد را درو کنیم و قرار نیست کسانیکه کار کرده اند را کنار بگذاریم البته برای برخی پست‌ها به دنبال افراد جوان و کارآمد هستیم.

,

صیادی در پایان در خصوص مشکلات در گزینش آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: قطعا به زودی گزینش را متحول کرده و جوانگرایی را به گزینش برمی‌گردانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه