اخبار داغ

والیبال نوجوانان آسیا؛ دومین برد تدارکاتی شاگردان وکیلی مقابل چین

والیبال نوجوانان آسیا؛ دومین برد تدارکاتی شاگردان وکیلی مقابل چین
تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل چین به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی نوجوانان ایران که برای حضور در این رویداد تا کنون 12 اردوی آماده‌سازی برپا کرده است، عصر امروز (شنبه 22 مرداد) در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف چین رفت.

شاگردان محمد وکیلی که روز گذشته در دیدار نخست در پنج ست حریف را شکست داده بودند، در مسابقه دوم هم در چهار ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 10، 25 بر 21 و 25 بر 21 این تیم را شکست دادند.

عمران گوگ‌جیلی، ابوالفضل مهدیان، متین حسینی، مانی علیخانی، سیدمرتضی طباطبایی، طاها بهبودنیا و امیرعلی دولتی ترکیب شروع کننده تیم ملی نوجوانان ایران در این دیدار تدارکاتی بودند.

حسین سلیمانی (سرپرست)، محمد وکیلی (سرمربی)، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، محمدامین شاکری و حسام ناییجی (مربیان)، امان نظردوجی و احسان شیرکوند (کمک مربیان)، محمدمعین وکیلی (آنالیزور)، مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپ) و محمدمهدی آذرمهری (ماساژور) تیم ملی نوجوانان را در اردوی دوازدهم همراهی می‌کنند.

ملی‌پوشان نوجوان چین که از روز سه‌شنبه 18 مرداد اردوی 30 روزه خود را در تهران آغاز کرده‌اند، علاوه بر شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، یک ماه اردوی مشترک با تیم ملی نوجوانان ایران خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه