اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان انجام شد؛

بهره برداری از فاز اول پروژه آسفالت بین مزارع روستایی منطقه پرزان+ تصاویر

بهره برداری از فاز اول پروژه آسفالت بین مزارع روستایی منطقه پرزان+ تصاویر
با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، فرمانداران شهرستان های شهرضا و جرقویه فاز اول پروژه آسفالت جاده های بین مزارع روستایی منطقه پرزان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ آیین افتتاح فاز اول پروژه آسفالت جاده های بین مزارع روستایی منطقه پرزان ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، فرمانداران شهرستان های شهرضا و جرقویه و جمعی از مسئولین بسیج منطقه و گروه های جهادی و مسئولین شهری این منطقه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

* خدمت رسانی و محرومیت زدایی بهترین راه مبارزه با دشمنان است

, * خدمت رسانی و محرومیت زدایی بهترین راه مبارزه با دشمنان است, * خدمت رسانی و محرومیت زدایی بهترین راه مبارزه با دشمنان است,

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در این مراسم با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج از تشکیلات انقلاب اسلامی است که برای کمک به دستگاه‌ها و مسئولین کشور در شرایط مختلف ایجاد شده اند، اظهار کرد: یک زمان در شرایط جنگ قرار داریم، یک زمان هم وقت سازندگی است، یک زمان مقابله با حوادث غیر مترقبه است و زمانی دیگر وقت خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: امروز بالاترین راه مبارزه با آمریکا محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم است و خدا این توفیق را به بچه های بسیج، بسیج سازندگی و مجموعه نیروهای حزب اللهی و کارآفرین کشور عطا کرده است که امیدواریم با این روحیه جهادی، ایثارگری و از خودگذشتگی که افراد مختلف از خودشان نشان داده اند بتوانیم ادامه کارهای جهادی و محرومیت زدایی را انجام و به ثمر برسانیم.

,

وی با بیان اینکه مهمترین هدف از اجرای این طرح تسهیل در رفت و آمد کشاورزان و دامداران منطقه است خاطرنشان کرد: با همت بسیج سازندگی استان، فرمانداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا فاز اول این طرح به طول ۷ کیلومتر از محور محلی مزارع دشت پرزان زیرسازی و آسفالت شده است و باقیمانده این مسیر نیز به طول ۱۲ کیلومتر بزودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

,

* رفع مشکلات عدیده کشاورزان و دامداران منطقه با افتتاح پروژه آسفالت جاده های بین مزارع 

, * رفع مشکلات عدیده کشاورزان و دامداران منطقه با افتتاح پروژه آسفالت جاده های بین مزارع ,

سرهنگ پاسدار حسن عجمی مسئول سازمان بسیج سازندگی حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: نامناسب و خاکی بودن جاده های بین مزارع منطقه دشت پرزان، مشکلات و معضلات متعددی برای تردد خودروها و ادوات کشاورزی و انتقال تولیدات و محصولات کشاورزی و دامی منطقه بوجود آورده بود.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: استهلاک ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و غیر کشاورزی، افزایش هزینه کرایه انتقال محصولات به دلیل نامناسب بودن جاده، مسافت طولانی مزارع با جاده اصلی و .. از جمله این مشکلات بود که به همین دلایل با پیگیری های متعدد کشاورزان و اهالی منطقه و همت بسیج سازندگی و سپاه و گروه های جهادی با زیرسازی و آسفالت بخش زیادی از جاده های بین مزارع منطقه دشت پرزان موجب شد این مشکلات کاهش پیدا کرده است که ان شاالله با ادامه اقدامات و تکمیل فازهای بعدی پروژه به زودی همه مشکلاتی که از این لحاظ در این منطقه مهم کشاورزی و تولیدی وجود دارد مرتفع خواهد شد.

,

در ادامه این مراسم از تلاش های فعالین جهادی و جهادگران گروه جهادی شهید کافی که برای به ثمر نشستن این پروژه خدمت صادقانه و بی منتی به اهالی منطقه انجام داده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

,

لازم به ذکر است که فاز اول پروژه آسفالت بین مزارع روستایی منطقه پرزان شهرستان شهرضا با همت و تلاش بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گروه مهندسی رزمی پدافند هوایی شهرضا، گروه جهادی شهید کافی شهرضا و کشاورزان و دامداران منطقه دشت پرزان شهرستان شهرضا در حدفاصل بین شهرضا و نصرآباد جرقویه واقع شده است تکمیل و به بهره برداری رسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه