اخبار داغ

به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای صورت گرفت؛

نشست مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال/ آجورلو: شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست

نشست مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال/ آجورلو: شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست
نشست مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای صورت گرفت.
[

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، ظهر امروز (شنبه) مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با همراهی برخی از مسئولان این باشگاه میزبان حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، زارع رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال بود.

,
در این جلسه که به منظور بررسی شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برگزار شده بود، آجورلو ضمن خوشامدگویی به مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: با وجود گذشت بیست و یک دوره از رقابت‌های لیگ برتر، هنوز بسیاری از باشگاه‌های ما شرایط کامل حرفه‌ای را ندارند. نداشتن زمین تمرین اختصاصی یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم‌های ایرانی است. شرایط درآمدزایی باشگاه‌ها مطابق هزینه‌ها نیست و ما پیگیری این موضوع را آغاز کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید همه جای دنیا حقوق باشگاه‌ها در خصوص پخش زنده و بازپخش ویدیوها رعایت می‌شود و ما اکنون در این حوزه ورود کرده‌ایم و با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال حرکت خواهیم کرد. من این موضوع را که درآمدزایی باشگاه‌ها باید مانند سایر لیگ ها بر اساس ضوابط حرفه‌ای انجام شود را بیست سال پیش به رییس وقت فدراسیون گفتم. ما باید حقیقت را به هواداران بگوییم و از سال قبل بنده به دنبال احقاق حقوق حقه هواداران استقلال هستم. ما تعامل لازم را با فدراسیون برای اخذ مجوز حرفه‌ای داریم و به این سمت در حال حرکت هستیم.
,
 
,
در ادامه حسن کامرانی‌فر بیان داشت: برنامه فدراسیون این است که اخذ مجوز حرفه‌ای برای همه باشگاه‌ها الزامی شود. جلسات خوبی هم در این رابطه برگزار کرده‌ایم. باید باشگاه‌ها هم همکاری کنند و اعتبار باشگاه‌ها و لیگ ما به این موضوع بستگی دارد. برنامه لیگ قهرمانان هم تغییر کرده و قرار است با شرایط جدید برگزار شود. در خصوص مجوز حرفه‌ای با باشگاهی تعارف نمی‌کنیم. الان گرفتن سهمیه و داشتن مجوز حرفه‌ای شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و خوشحالم که باشگاه استقلال در این خصوص همکاری و تعامل لازم را دارد.
,
 
,
در پایان این جلسه مقرر شد تا این جلسات ادامه یابد و با تعامل و تلاش، باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای لازم را کسب کنند.
,
 
,
در این جلسه از باشگاه استقلال آقایان  مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، سعید فتاحی معاون ورزشی، فرشید سمیعی معاون حقوقی، محمد حسین زرندی معاون ارتباطات، فرزاد نادری مدیر صدور مجوز حرفه ای و بهنام نصیری عضو‌ کمیته صدور مجوز حرفه ای  باشگاه و از فدراسیون فوتبال آقایان حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، زارعی، خانم جعفری و ... حضور داشتند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه