اخبار داغ

روایت باخت با ناداوری در بازی‌های کشورهای اسلامی

مربیان هندبال ایران پس از شکست تلخ برابر قطر در قونیه چه گفتند؟

مربیان هندبال ایران پس از شکست تلخ برابر قطر در قونیه چه گفتند؟
مربیان هندبال ایران پس از شکست تلخ برابر قطر نیمه نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هندبال ایران در دیدار نیمه نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی علی‌رغم ارائه یک بازی درخشان  با ناداوری نتوانست از سد قطر عبور کند و از رسیدن به فینال باز ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این دیدار تیم ملی هندبال قطر با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ بر در مقابل ایران به پیروزی رسید.
,
 
,
پس از این بازی و عدم صعود ایران به فینال مربیان تیم ملی هندبال صحبت کردند.
,
 
,
مرتجی: اشتباهات داور در نتیجه تاثیرگذار بود
, مرتجی: اشتباهات داور در نتیجه تاثیرگذار بود,
 
,
شهداد مرتجی مربی تیم ملی هندبال ایران پس از اتمام بازی با قطر اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوب خودمان را ارائه نکردیم و احتمالا به این دلیل که قطر آنالیز خوبی از ما داشت، اما در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از تیم ایران بودیم.
,
 
,
وی افزود: در نیمه دوم بازی با وجود بازی بهتری که به نمایش گذاشتیم و قطر را تحت فشار قرار دادیم، در اواخر بازی اشتباهات داوری به ضرر ایران شد و یک ضربه پنالتی با اشتباه داوری به سود قطر گرفته شد و یک ضربه پنالتی با همین اشتباه به سود ما گرفته نشد.
,
 
,
مربی تیم ملی هندبال ایران اظهار کرد: وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی پس از پایان بازی به بازیکنان گفت که باید فقط به فکر دیدار با عربستان باشید و بازی با قطر را فراموش کنید و برای رسیدن به مدال تمامی تلاش خود را به کار ببندید.
,
 
,
شاه‌نشین: بازی با قطر را باید فراموش کنیم
, شاه‌نشین: بازی با قطر را باید فراموش کنیم,
 
,
حمید صادق شاه‌نشین مربی تیم ملی هندبال ایران پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر اظهار کرد: بازی را به خوبی آغاز نکردیم و در نیمه نخست بازی خوبی را شاهد نبودیم و آنچه را که سرمربی از بازیکنان می‌خواست به خوبی در زمین اجرا نشد.
,
 
,
وی افز‌ود: در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که سرمربی با ملی‌پوشان انجام داد شاهد عملکرد بهتری در نیمه دوم بودیم و بازی را برگرداندیم و حتی در ۱۰ دقیقه پایانی می‌توانستیم از حریف پیشی بگیریم.
,
 
,
مربی تیم ملی هندبال ایران با اشاره به برخی اشتباهات داوری در جریان بازی به ویژه در اواخر این دیدار، افزود: در برخی از مقاطع بازی شاهد اشتباهات بازیکنان خودمان بودیم و در برخی مقاطع دیگر هم شانس با ما یار نبود اما در برخی مقاطع داوری به ضرر ما بود. حتی اگر کل بازی را کنار بگذاریم در دقایق پایانی و در لحظه آخر داور یک ضربه پنالتی را به سود ما نگرفت و در مقطعی نیز شاهد خطای بازیکن قطر بودیم که از داور آن را ندید و همه این اتفاقات سبب شد در فینال نباشیم
,
 
,
وی در پایان افزود: با تمامی این شرایط باید بازی با قطر را فراموش کنیم و به فکر بازی مقابل عربستان باشیم تا بتوانیم به مدال برنز این بازی‌ها دست یابیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه