اخبار داغ

گفت‌وگو با تحلیلگر سیاسی غرب آسیا؛

خودکفایی صنعت دفاعی ایران، سد تحریم را شکست/ ایران در عرصه موشکی بر قله اقتدار است

خودکفایی صنعت دفاعی ایران، سد تحریم را شکست/ ایران در عرصه موشکی بر قله اقتدار است
خودکفایی صنعت دفاعی ایران، سد تحریم را شکست و امروز ایران در عرصه موشکی بر قله اقتدار قرار دارد تا جایی که رعشه بر تن دشمن افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خودکفایی و خوداتکایی به توان داخلی در صنعت دفاعی ایران است، تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تسلیحات مورد نیاز از کشورهای دیگر وارد می کرد و توان داخلی و استفاده از ظرفیت فوق العاده جوانان ایرانی معنایی نداشت اما بعد از پیروزی انقلاب، عرصه برای نشان دادن عزم جوانان این مرز و بوم در بخش های مختلف باز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و دشمنان تلاش کردند تا با تحریم کردن از پیشرفت ایران در بخش های مختلف از جمله تسلیحاتی جلوگیری کنند در حالی که اراده پولادین دانشمندان و جوانان ایرانی سبب شد تا امروز ایران در عرصه دفاعی و موشکی بتواند دستاوردهای مهمی را تولید نماید.

,

بدون شک تحول عظیم در عرصه موشکی و دفاعی نشان داد که تحریم ها اثری در این زمینه ندارد و سد تحریم های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت موشکی ایران خنثی شد.

,

,

, ,

طی این سالها وقتی رونمایی از دستاوردهای موشکی دیده می شود، افتخاری بزرگ و غرور ملی سراپا انسان را فرا می گیرد که کشور ایران طی این چهار دهه در این عرصه بسیار مقتدرانه عمل کرده و بر سکوی اقتدار و پیشرفت ایستاده است.

,

پیشرفت ایران در عرصه موشکی، دشمن را نگران کرده و لرزه بر اندام دشمنانی انداخته که سعی کردند با تحریم، جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، موشک های پیشرفته ای که اگر دشمن دست از پا خطا کند، با خاک یکسان می شود و همه اینها نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی و موشکی است.

,

چند روز اخیر ماهواره خیام، جدیدترین دستاوردی بود که پرتاب شد، ماهواره خیام یک ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره برداری از این ماهواره از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام و صادر خواهد شد.

,

در همین راستا گفتگویی با امیر علی حیدر امیری تحلیلگر سیاسی غرب آسیا با موضوع پیشرفت ایران در عرصه دفاعی و موشکی انجام شده است که مشروح آن را در زیر می خوانید:

,

ایران با اتکا به توان داخلی در عرصه موشکی در چه جایگاهی قرار دارد؟

, ایران با اتکا به توان داخلی در عرصه موشکی در چه جایگاهی قرار دارد؟,

ما از یاد نبردیم زمانی را که صدام با موشک های اهدایی غرب و شرق، ایران را در جنگ تحمیلی آماج حملات قرار داد و تعداد زیادی از هموطنانمان در این حملات شهید شدند.

,

امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه و مرحله ای رسیده که جزء قدرت های برتر موشکی است و از نظر دقت، بُرد، سرعت، قدرت تخریب در کلاس جهانی قرار دارد و همه این دستاوردها حاصل تلاش دانشمندان جوان ایرانی است که طی این سالها با خوداتکایی و خودکفایی به مرحله بالایی رسیده اند.

,

,

, ,

امروز دشمن متوجه شده که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که هر هدفی را تخریب می کند و بُرد موشکها به اندازه ای است که دشمن را در نقاط مختلف تعقیب و در صورت نیاز نشانه می رود.

,

سرعت موشک های ایران، رادار گریز شده و این قدرت موشکی برای جمهوری اسلامی ایران، عامل بازدارنده است.

,

در طول این سالها ایران به هیچ کشوری حمله نکرده است ولی هر زمان که دشمن نگاه چپ داشته و تحرکی انجام داده، بلافاصله جواب محکم و دندان شکنی را دریافت کرده است تا جایی که دشمن را از فکری که داشته پشیمان می کند.

,

چرا دشمن از پیشرفت موشکی ایران هراس دارد؟

, چرا دشمن از پیشرفت موشکی ایران هراس دارد؟,

موشک های ایران و پیشرفت در این عرصه، بازدارنده و دفاعی است اما همین سبب شد دشمن با دیدن این پیشرفت موشکی دست به شانتاژ رسانه ای و تبلیغاتی بزند به طوری که ایران را تروریست عنوان می کند در حالی که خودشان تروریست بوده و تروریست پرور هستند و جمهوری اسلامی ایران از موشک های تولیدی برای دفاع و ایستادگی در برابر دشمن استفاده می کند.

,

دشمنان می گویند موشک ها از طریق ایران در اختیار تروریست ها قرار می گیرد در حالی که منظورشان همان مردمی است که برای دفاع در برابر ظلم و زور ایستاده اند، امروز هسته های مقاومت تشکیل شده و ضد تروریست عمل می کنند و فقط دشمن تلاش می کند تا با لفظ حقوق بشر که اصلا اعتقادی به آن ندارد، افکار را منحرف کند.

,

سالهاست دشمنان و استکبار خود را حامی حقوق بشر می دانند در حالی که علیه همین بشر و انسانها دست به جنایت های زیادی زده اند.

,

دوران بزن دررو تمام شده و امروز دشمن اگر یکی بزند، ۱۰ تا می خورد و تاکنون چندین بار پاسخ های سخت از جمهوری اسلامی ایران گرفته و همین سبب شده تا دستاوردهای موشکی ایران، دشمن را هراسان و نگران کند و این نشان دهنده تضعیف شدن دشمن و قدرت ایران است.

,

پیشرفت های موشکی و دستاوردهای مختلف در این زمینه در خدمت اهداف جمهوری اسلامی ایران علیه ظلم و زور است.

,

,

, ,

چرا دشمن در پرتاب خیام دست به انحراف افکار زد؟

, چرا دشمن در پرتاب خیام دست به انحراف افکار زد؟,

پیشرفت های موشکی ایران و نصب و قرار دادن ماهواره پیشرفته ایران در فضا سبب شده بار دیگر دشمن به نیرنگ رسانه ای روی آورد و از طرفی سبب شادی محور مقاومت گردد.

,

ماهواره خیام یک پروژه سنگین و علمی بود که چند روز پیش پرتاب شد، این پروژه مهم موشکی ساخته دست جوانان ایران است و وقتی دشمن دید باز هم جوانان و دانشمندان ایرانی اینگونه در عرصه موشکی و پهپادی موفق شده اند، سردرگم و کلافه شده است لذا دست به انحراف افکار زد تا با متوسل شدن به دروغ بتواند همه چیز را برعکس نشان دهد.

,

پرتاب ماهواره خیام، واکنش های مختلفی را از سوی کشورهای غربی و آمریکا به دنبال داشت و سعی کردند تا ماجرا را به گونه ای که به نفع خودشان است نشان دهند در حالی که امروز دنیا می داند ایران در عرصه موشکی به قله اقتدار و افتخار رسیده و این توطئه ها و نیرنگ ها جایی ندارد.

,

اگرچه دشمن تلاش کرد تا نشان دهد این پروژه در خدمت روسیه است ولی آنها نیازی ندارند و این توطئه دشمن هم خنثی می شود.

,

پیشرفت در عرصه موشکی چقدر در شکستن سد تحریم موثر است؟

, پیشرفت در عرصه موشکی چقدر در شکستن سد تحریم موثر است؟,

جمهوری اسلامی ایران نشان داد در اوج تحریم های دشمن اما با شجاعت، ظرافت، درایت و دقت می تواند در عرصه های مختلف به موفقیت برسد و امروز موفقیت ایران در عرصه موشکی سبب شده تا دشمن انگشت به دهان بماند که چگونه در داخل کشور علیرغم همه تحریم ها توانسته اند به پیشرفت موشکی برسند.

,

پیشرفت هسته ای و موشکی ایران سبب می شود تا دشمن متوجه شود تحریم ها کارساز نبوده و نمی تواند مانعی برای پیشرفت ایران در عرصه های مختلف شود و هیچ چیزی نمی تواند ذره ای از اراده دانشمندان ایرانی کم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه