اخبار داغ

فعال حوزه فلسطین:

اتحاد در محور مقاومت سبب عقب راندن رژیم صهیونیستی شد/ قدرت گرفتن محور مقاومت در پی اتحاد بین مسلمانان است

اتحاد در محور مقاومت سبب عقب راندن رژیم صهیونیستی شد/ قدرت گرفتن محور مقاومت در پی اتحاد بین مسلمانان است
شاندیزی گفت: اتحاد در بین محور مقاومت سبب تشکیل جبهه جهانی در برابر رژیم صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام محمد شاندیزی فعال حوزه بین‌الملل و فلسطین صبح امروز در نشست تبیین مسئله‌ فلسطین در نگاه امام خمینی(ره) با اشاره به پیشرفت‌های ایجادشده در محور مقاومت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید امام خمینی در مسئله‌ فلسطین است اتحاد در بین مسلمانان‌ حول محور فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی و به‌اصطلاح حامی حقوق بشر در بیش از ۷۰سال تجاوز رژیم کودک کش هیچ اقدامی برای محکوم کردم این رژیم غاصب انجام نداده‌اند، تصریح کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) در خصوص مسئله فلسطین اعتقاد داشتند این اتحاد بین مسلمانان است که می‌تواند سبب از بین رفتن این اسرائیل شود.

,

شاندیزی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر نشانه‌هایی از این اتحاد در بین ملت‌های مسلمان دیده می‌شود افزود: قدرت گرفتن محور مقاومت در منطقه به‌خوبی عیان شده است و دیگر زمانی که اسرائیل تصمیم‌گیرنده در مناطق اشغالی بود گذشته است.

,

این فعال مسائل فلسطین بابیان اینکه حملات موشکی انجام‌گرفته در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی سبب شده است تا اسرائیلی‌ها بااحتیاط بیشتری در منطقه تصمیم‌گیری کنند افزود: امروز به برکت مقاومت است که اسرائیل درون سرزمین‌های اشغالی حبس شده است.

,

شاندیزی با اشاره به کشتار گسترده و کودک کشی رژیم صهیونیستی در طول این ۷۳ سال اظهار کرد: فلسطینی‌ها در این سال‌ها مقاومت کردند و طی سال‌های مقاومت به روش‌های نوین مبارزه دست‌یافته‌اند تا دیگر ترس را در دل صهیونیست‌ها جای دهند.

,

وی به پروژه عادی‌سازی روابط برخی سردمداران در کشورهای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه نیز با توجه به درماندگی و منزوی شدن این رژیم در منطقه طرح‌ریزی‌شده تا بتوانند به‌نوعی از این انزوا خارج شوند.

,

این فعال مسائل فلسطین بابیان اینکه از دیگر تأکیدات امام خمینی در خصوص جهانی‌شدن مسئله فلسطین و اتحاد بین مسلمان در این خصوص ابتکار ایجاد روز جهانی قدس است که همه‌ساله باعث خروش جهانی مسلمانان در یک روز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه