اخبار داغ

واکنش مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان به توهین به شهدای مدافع حرم:

توهین کنندگان به شهدای مدافع حرم پیگیری قضایی شوند/ شهدا در ایجاد امنیت و آرامش کشور نقش بسزایی داشتند

توهین کنندگان به شهدای مدافع حرم پیگیری قضایی شوند/ شهدا در ایجاد امنیت و آرامش کشور نقش بسزایی داشتند
حسین شکرویان از همه دستگاه‌های مربوطه که متولی پیگیری امورات از لحاظ حقوقی و قانونی هستند خواستار شد که حتما پیگرد قضایی برای این توهین کنندگان را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در گفتگو با مرآت در واکنش به توهین موسوی به شهدای مدافع حرم، گفت: بنیاد شهید جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید بزرگوار سردار همدانی را به شدت محکوم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به فتنه انگیزی سران فتنه در سال های اخیر، افزود: ملت ما یادشان نرفته است که سران فتنه با لسان و بیانشان چه فتنه هایی به پا کردند و در نهایت نیز مردم همیشه در صحنه زیر لوای حضرت سیدالشهدا این فتنه را خنثی کردند.

,

وی با اشاره به طبق اصل ۱۵۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت از مستضعفان در مقابل ظلم مستکبران، اظهار کرد: کسانی که در این کشور صاحب جایگاه می شوند باید این قانون را پذیرفته باشند و به آن عمل کنند.

,

شکرویان همچنین تصریح کرد: کسانی که به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم توهین کردند از این مقوله قابل پیگرد هستند.

,

وی با اشاره به اینکه شهدا در مقابل کسانی ایستادند که مکتب آرمان و مذهب ملت ما را قبول نداشتند، بیان کرد: شهدای مدافع حرم از جایی شروع کردند که مردم ما کمترین احساس ناامنی را نداشتند و احساس امنیت و آرامش داشتند، قطعا دشمنان در خاک ایران می آمدند.

,

شکرویان با بیان اینکه استان سمنان ۴۲ شهید و ۱۰۵ جانباز مدافع حرم دارد، افزود: شهدا و جانبازان با حضور در محور مقاومت باعث شدند که ما در امنیت و آرامش در کنار خانواده هایمان زندگی کنیم.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از همه دستگاههای مربوطه که متولی پیگیری امورات از لحاظ حقوقی و قانونی هستند خواستار شد که حتما پیگرد قضایی برای این توهین کنندگان را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه