اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

هزینه‌های درمان بیماران حادثه روستای چنارعلیا رایگان شد

هزینه‌های درمان بیماران حادثه روستای چنارعلیا رایگان شد
کیومرث سرمدی از رایگان شدن خدماتی درمانی بیماران مصدومی روستای چنارعلیا خبر داد و گفت: و از کادر درمان استان و شهرستان و اصحاب رسانه که به نوعی معقولانه و منطقی به آرامش مردم و مدیریت این فصا کمک کردند، تشکر می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به مشکلی که برای برخی از اهالی روستای چنارعلیا این شهرستان پیش آمد، اظهار کرد: این حادثه و فوت یک نفر از اهالی آن روستا همگان را متآثر کرد و جو روانی بدی ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛,

وی به شیطنت‌های رسانه های معاند و افراد ضدانقلاب در پی این حادثه اشاره کرد و از کادردرمان استان و شهرستان و اصحاب رسانه که به نوعی معقولانه و منطقی به آرامش مردم و مدیریت این فصا کمک کردند، تقدیر کرد.

, وی به شیطنت‌های رسانه های معاند و افراد ضدانقلاب در پی این حادثه اشاره کرد و از کادردرمان استان و شهرستان و اصحاب رسانه که به نوعی معقولانه و منطقی به آرامش مردم و مدیریت این فصا کمک کردند، تقدیر کرد,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: با معاون توسعه مدیریت وزارت درمان هماهنگی شد بیماران این حادثه که بستری هستند، هزینه درمانی آنان رایگان شود البته انانی هم که ترخیص شدند، پول پرداخت شده به آنان بازگردانده شود.

, نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: با معاون توسعه مدیریت وزارت درمان هماهنگی شد بیماران این حادثه که بستری هستند، هزینه درمانی آنان رایگان شود البته انانی هم که ترخیص شدند، پول پرداخت شده به آنان بازگردانده شود,

وی افزود: البته در صحبتی که با استاندار همدان داشتیم، تآکید شد هزینه درمانی افرادی که بابت این مصدومیت بستری شدند، رایگان شود.

, وی افزود: البته در صحبتی که با استاندار همدان داشتیم، تآکید شد هزینه درمانی افرادی که بابت این مصدومیت بستری شدند، رایگان شود,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه