اخبار داغ

فرماندار مروست خبر داد

ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سیل‌بندهای مروست در جریان بارش‌های اخیر

ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سیل‌بندهای مروست در جریان بارش‌های اخیر
دانشور مروستی گفت: در جریان بارش‌های اخیر قریب به ۶ میلیون مترمکعب آب پشت بندهای خاکی و سیل‌بندهای شهرستان مروست ذخیره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جواد دانشور مروستی فرماندار شهرستان مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: قبل از شروع بارش‌ها و وقوع سیل، ستاد مدیریت بحران را در شهرستان مرورست تشکیل داده و ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با سیل مورد استفاده قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: قبل از وقوع سیل، برخی از اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با خسارات انجام دادیم از جمله اینکه دهانه پل‌ها بازگشایی و بندهای خاکی و رودخانه‌ها چک شد.

,

فرماندار مروست اظهار داشت: در روستای چنارناز آب وارد منازل مسکونی شد، ما نیمی از روستا را تخلیه کردیم و گروه‌های جهادی نیز در صحنه حاضر شدند و آب و گل را از منازل تخلیه کردند.

,

دانشوری مروستی عنوان کرد: بافت قدیم شهر مروست نیز همان ابتدا تخلیه شد و ساکنین آنجا در مساجد، حسینه‌ها و مدارس مستقر شدند.

,

وی اضافه کرد: مسئولین استانی نیز از نزدیک از مناطق سیل‌زده بازدید کردند و خسارات نیز برآورد شده است.

,

فرماندار مروست بیان کرد: حدود ۴۰ منزل مسکونی در جریان سیل اخیر در شهرستان مروست دچار خسارت شده است و برخی از راه‌ها نیز خسارت دیده‌اند.

,

دانشور مروستی یادآور شد: در جریان سیل اخیر تقریبا ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت به شهرستان مروست وارد شد.

,

وی تأکید کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در جریان بارش‌های اخیر برای شهرستان مرورست رخ داد، ذخیره قابل توجه آب بود به‌طوری‌که قریب به ۶ میلیون مترمکعب آب پشت بندهای خاکی و سیل‌بندها ذخیره شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه