اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری:

جاماندگان از کنکور سراسری بدون آزمون دانشجو شوند/ پذیرش دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری در همه رشته‌محل‌ها

جاماندگان از کنکور سراسری بدون آزمون دانشجو شوند/ پذیرش دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری در همه رشته‌محل‌ها
علیرضا آبرود گفت: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکردند و یا شرکت کرده‌اند اما شرایط رشته‌های دل‌خواه‌شان در دفترچه کنکور را بدست نیاورده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام با سوابق تحصیلی یعنی ثبت‌نام بدون کنکور خود را در دانشگاه پیام نور به ثبت برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکردند و یا شرکت کرده‌اند اما شرایط رشته‌های دل‌خواه‌شان در دفترچه کنکور را بدست نیاورده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام با سوابق تحصیلی یعنی ثبت‌نام بدون کنکور خود را در دانشگاه پیام نور به ثبت برسانند.
 
وی با بیان اینکه داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی خود می‌توانند در رشته‌های بسیار خوب دانشگاه پیام نور در حوزه‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر پذیرش بگیرند.
 
آبرود ظرفیت پذیرش دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری را 3 هزار و 600 نفر در بیش از 103 رشته‌محل و 10 مرکز واحد در سراسر استان عنوان و خاطرنشان کرد: این فرصت خوبی است برای همه افراد جامعه که براساس سوابق تحصیلی شرکت کرده و پذیرفته شده و از امکانات تحصیلی دانشگاه بهرمند شوند.
 
رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پذیرش دانشجو در کلیه رشته‌های این دانشگاه صورت می‌گیرد و همه می‌توانند بدون شرکت در کنکور در این رشته‌ها حضور داشته باشند.
 
وی عنوان داشت: یکی از ویژگی‌های این دانشگاه، این است که انتقالی و مهمان برای دانشجو در آن به راحتی محقق می‌شود و دانشجو در دو رشته تحصیلی، به‌صورت هم‌زمان می‌تواند تحصیل کند و این درحالی است که شهریه دانشگاه پیام نور یک سوم سایر دانشگاه‌ها است و برای پرداخت کل هزینه دانشگاه با یک بار معرفی به بانک می‌توان تسهیلات با سود یک درصد دریافت کنند.
 
آبرود 90 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور را دانشجویان بومی استان دانست و عنوان داشت: به این ترتیب متناسب با شرایط خود افراد دانشگاه با آن‌ها همکاری و همراهی دارد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه