اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

ماهواره خیام دستاورد بزرگ علمی ایران در سطح جهانی است

ماهواره خیام دستاورد بزرگ علمی ایران در سطح جهانی است
صدرالحسینی گفت: جمهوری اسلامی از سالیان دور در چند حوزه علوم نوین مثل نانو تکنولوژی، علوم هسته‌ای و هوا فضا به سطح بالایی از موفقیت دست یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: ماهواره خیام دستاورد بزرگی به لحاظ علمی و ارتقای قدرت ایران در نظام بین‌الملل محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: جمهوری اسلامی از سالیان دور در چند حوزه علوم نوین مثل نانو تکنولوژی، علوم هسته‌ای و هوا فضا به سطح بالایی از موفقیت دست یافته است.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: اینکه ساخت ماهواره خیام به صورت بومی با همکاری روسیه انجام شده، بیانگر توسعه روابط راهبردی جمهوری اسلامی با یک کشور موفق در حوزه مسائل هوا و فضا است.

,

صدرالحسینی عنوان کرد: از سوی دیگر توسعه علمی ایران نشانگر این است که تحریم‌های ظالمانه آمریکا نتوانسته بر حوزه علمی ایران تأثیر منفی بگذرد و حتی جمهوری اسلامی توانسته در این گوی سبقت را از رقبای منطقه‌ای خود برباید.

,

وی تأکید کرد: البته دشمنان ملت ایران چشم دیدن موفقیت های ایران را ندارند و تلاش می‌کنند هر نوع دستاورد علمی مردم ایران را تخریب کنند لذا اینکه از ابتدای پرتاب ماهواره توسط ماهواره بر روسی شایعات فراوانی مطرح کردند در همین راستا است.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: آن‌ها که نمی‌خواهند موفقیت‌های مردم ایران را در عرصه‌های مختلف ببیند سعی می‌کنند به هر شکلی آن را انکار و یا تحریف کنند و این نوع برخوردها در ادامه بیشتر هم خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه