اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران:

استقلال در بازی با سپاهان بدون برنامه بود

استقلال در بازی با سپاهان بدون برنامه بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با تحلیل بازی استقلال مقابل سپاهان اصفهان، گفت: آبی‌پوشان در مصاف با زردپوشان اصفهانی بازی بی‌برنامه‌ای به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز فاطمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به بازی دو تیم استقلال و سپاهان از هفته نخست لیگ برتر فوتبال و شکست آبی‌پوشان اظهار کرد: شاگردان ساپینتو در این دیدار بابرنامه و تاکتیک‌پذیر نبودند، به‌خصوص در نیمه دوم که بازی خوبی از استقلال شاهد نبودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: استقلال در نیمه نخست فوتبال خوبی به نمایش گذاشت، اما تحت تأثیر فصل بدنسازی قرار داشت و بازیکنان باطراوت و شاداب بازی نمی‌کردند.
,
 
,
این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: ساپینتو در ابتدای ورود به استقلال قول چهار قهرمانی داد که منطقی نبود، شخصی که به‌تازگی به کشور دیگری سفر کرده و شناخت زیادی از بازیکنانش ندارد نباید اینگونه قول می‌داد.
,
 
,
فاطمی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف استقلال را در بازی با سپاهان کجا دیدید؟ بیان کرد: استقلال در بازی با زردپوشان اصفهان در خط هافبک خوب نبودند، به‌خصوص زبیر نیک‌نفس که عامل گل نخست سپاهان به استقلال بود.
,
 
,
وی متذکر شد: البته هفته نخست است و نمی‌توان از اکنون درباره ساپینتو و استقلال نظر داد و باید چند هفته بگذرد سپس ارزیابی کرد، اما اگر استقلال به همین منوال در ادامه لیگ بازی کند راه به جایی نخواهد برد.
,
 
,
این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد: استقلال باید در ادامه لیگ باطراوت و شاداب بازی کند و نباید بازیکنان به‌راحتی توپ را از دست بدهند.
,
 
,
فاطمی تبیین کرد: خط دفاعی استقلال تهران فصل گذشته آمار فوق‌العاده‌ای داشت و تیم به سختی گل می‌خورد، اما در هفته نخست فصل جاری دو گل دریافت کردیم، بنابراین ساپینتو باید روی کار دفاعی بیشتر کار کند.
,
 
,
وی مطرح کرد: ساپینتو باید توأمان روی دفاع و حمله تمرکز کند و متأسفانه در تیم‌هایی که این مربی حضور داشته، گل‌های زیادی دریافت شده، امیدوارم خط دفاعی استقلال در ادامه به خوبی فصل قبل باشد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه