اخبار داغ

آیت الله فلاحتی:

ظرفیت منابع انسانی کشور از ایران هسته‌ای برای غرب خطرناک‌تر است

ظرفیت منابع انسانی کشور از ایران هسته‌ای برای غرب خطرناک‌تر است
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه ظرفیت منابع انسانی کشور از ایران هسته‌ای برای غرب خطرناک‌تر است، بیان کرد: بسیاری از کشورها دارای سلاح هسته‌ای هستند اما خطری برای آمریکا ندارند اما جمهوری اسلامی با داشتن جوانانی مانند مدافعان حرم پیروز عرصه‌های بزرگ پدافندی و آفندی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان در مصلای رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آغازین روزهای ابتدایی انقلاب با رهبری پیامبرگونه امام انقلاب مدیریت شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اولین جنگ نامتقارن میان انقلاب و جبهه کفر را شکل داد و امروز نیز با وجود آنکه دشمن به جنگ افزارهای پیشرفته مجهز است اما اراده‌ها بر خصم فائق می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شناخت کافی امام خمینی نسبت به آمریکا و پیش بینی اقدامات خصمانه تصریح کرد: معرفت و شناخت ما نسبت به دشمن در این سال‌ها افزایش یافته است اما امام از همان ابتدا نسبت به جبهه کفر شناخت کافی داشت.
,
 
,
وی با اشاره به حرکت ظالمانه، مزورانه و شیطان صفت آمریکا در برابر چین و روسیه تصریح کرد: آمریکا این دو کشور را درگیر جنگ کرده تا سلاح‌های نظامی خود را به آنها بفروشد و در روند مبارزه نظامی و اقتصادی آنها اخلال ایجاد کند.
,
 
,
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن در جنگ نامتقارن موازنه را به گونه‌ای پیش برد تا همه چیز به نفع او شود، افزود: دشمن ابتدا استعدادهای داخلی امت اسلامی را در نیافته بود اما پس از انقلاب دو هزار سایت شیعه شناسی در انگلیس ایجاد کرد تا نیروی اسلامی را بشناسد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت منابع انسانی کشور از ایران هسته‌ای برای غرب خطرناک‌تر است، بیان کرد: بسیاری از کشورها دارای سلاح هسته‌ای هستند اما خطری برای آمریکا ندارند اما جمهوری اسلامی با داشتن جوانانی مانند مدافعان حرم پیروز عرصه‌های بزرگ پدافندی و آفندی است.
,
 
,
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروزه جمهوری اسلامی باید هجومی در برابر دشمن ظاهر شود و از او درباره خسارت‌های این سال‌ها سوال کند، بیان کرد: امروز باید در نشست‌های برجام سوال شود که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه‌های سنگین را بر ما متحمل کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه