اخبار داغ

پوستر نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در کرمانشاه رونمایی شد

پوستر نوزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در کرمانشاه رونمایی شد
طی آیینی با حضور مسئولان ارشد استان کرمانشاه و رؤسای کمیته های استانی نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از پوستر این اجلاس رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، طی آیینی با حضور مسئولان ارشد استان کرمانشاه و روءسای کمیته های استانی نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، از پوستر این اجلاس رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

آیت الله مصطفی علما نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: همه ما بر سر سفره ابا عبدالله(ع) بزرگ شده ایم و تربیت یافته مکتب این امان همام هستیم.

,

وی خاطر نشان کرد: پیرغلامان امام حسین(ع) در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می کنند لذا شایسته تجلیل هستند.  

,

امام‌جمعه کرمانشاه بیان داشت: تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یک کار ضروری و راهبردی فرهنگی است که امسال استان کرمانشاه افتخار میزبانی این اجلاس را دارد.

,

, ,

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: در ایام عزاداری امام حسین(ع) توفیقی شد که میزبانی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان را در استان کرمانشاه داشته باشیم.

,

وی با تأکید بر اینکه همه ما خادم امام حسین(ع) هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم، گفت: از آنجا که استان کرمانشاه دروازه کربلاست این همایش جایگاه خاصی را خواهد داشت و این یک فرصت خوبی است که این استان را به جهانیان بشناسانیم.

,

استاندار کرمانشاه بیان داشت: این همایش یکی از همایشات بین‌المللی است که یک نشاط معنوی با برگزاری آن در سطح استان ها که می خواهد شد.

,

وی افزود: این اجلاس فرصتی بی‌نظیر برای نمایش زیبایی‌های معنوی و سنت‌های حسینی و معرفی پیرغلامان و مداحان برجسته ائمه اطهار کرمانشاه به همگان است.

,

 امیری مقدم اظهار امیدواری کرد که با هم افزایی، همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها این همایش بین المللی در سطح بسیار شایسته ای در استان کرمانشاه برگزار شود.

,

در پایان این آیین از پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه