اخبار داغ

فرمانده سپاه دنا مطرح کرد:

خاکریز دشمن در جنگ نرم، پشت دیوار خانه هاست+تصاویر

خاکریز دشمن در جنگ نرم، پشت دیوار خانه هاست+تصاویر
به همت فرمانده سپاه شهرستان دنا از خبرنگاران شهرستان دنا تجلیل شد و در این جلسه خبرنگاران را افسران جنگ نرم اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا ظهر 23 مردادماه امروز در سالن اجتماعات فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ عرفانی مقدم فرمانده سپاه شهرستان دنا ضمن گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران صدای رسای مردم و پل ارتباطی بین مسئولان هستند.

,

وی افزود: دشمن در جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس که انقلاب ما نوپا بود، یک جنگ تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت، و پس از هشت سال نتوانست حتی یک وجب از خاک ما را اشغال کند، اکنون دشمن فهمیده است که در میدان جنگ سخت نمی‌تواند کاری پیش ببرد رو به جنگ نرم آورده است.

,

فرمانده سپاه دنا گفت: یکی از ابزارهای جنگ نرم همین فضای مجازی و عرصه خبر و رسانه است که اگر در این زمینه بد عمل کردیم یعنی به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نکردیم.

,

سرهنگ عرفانی گفت: جنگ نرم خاک ریز دشمن است که هم اکنون پشت دیوار خانه های ما واقع شده است، دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال از بین بردن ارزش ها و معیار های انقلابی ما است.

,

وی بیان کرد: خبرنگاران و فعالان فضای مجاری افسران جنگ نرم هستند، رهبر انقلاب فرمودند دشمن در جنگ سرد نمی‌تواند کاری از پیش ببرد پس به سراغ جنگ نرمر بروید و خود را تقویت کنید.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه