اخبار داغ

گزارش تصویری:

پیاده روهای سی سخت که برای اولین بار سنگ فرش می شود

پیاده روهای سی سخت که برای اولین بار سنگ فرش می شود
نهضت پیاده روسازی در شهر سی سخت آغاز شده و برخی از این پیاده روها برای اولین بار سنگ فرش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  شهر توریستی سی سخت که بیش از دو دهه از شهر شدن آن می گذرد، پیش از این از وضعیت مبلمان شهری مطلوبی برخوردار نبوده و در بسیاری از زیرساخت ها کمبودهایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از مواردی که لازمه هر شهر است و در جذب توریست و گردشگر موثر بوده، مبلمان شهری و زیباسازی بصری است، که در شهر توریستی سی سخت پیش از این زیاد مورد توجه مسئولان نبوده است.

,

اکنون شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است و پنج گروه پیمانکار در حال بهسازی زیرساخت ها و پیاده رو سازی و آسفالت خیابان های آن هستند.

,

نهضت پیاده رو سازی در سطح کلان نیز در سی سخت به راه افتاده است و اکثر پیاده روهای خیابان های اصلی شهر در حال زیرسازی و سنگ فرش هستند.

,

 صیادی شهردار سی سخت در این خصوص گفت: نهضت پیاده رو سازی و بهسازی معابر شهر سی سخت با متراژ ۱۷ هزار متر مربع با کیفیت بسیار خوب هم اکنون در حال اجرا است.

,

صیادی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و طرح بازآفرینی شهری اجرا می شود که اکثر خیابان های اصلی شهر را در بر می گیرد.

,

شهردار سی سخت همچنین گفت: از محل اعتبارات طرح بازآفرینی شهری ۴ کیلومتر جدول گذاری و پیاده رو سازی را در برنامه داریم .

,

صیادی با اشاره به اینکه پیش از این به صورت تکه ای و محدود پیاده رو سازی انجام شده بود، گفت: این حجم از بهسازی معابر و پیاده رو سازی برای اولین بار در شهر سی سخت اجرا می شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه