اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

پاسخی به حواشی برگزاری مسابقات والیبال بانوان کشور در یاسوج

پاسخی به حواشی برگزاری مسابقات والیبال بانوان کشور در یاسوج
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ابهامات هیئت والیبال استان و برگزاری مسابقات کشوری بانوان پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یکی از شهروندان که احتمالا از خانواده ورزش والیبال است با ارسال متنی یه این پایگاه خبری انتقاداتی در خصوص وضعیت والیبال در کهگیلویه و بویراحمد همچنین بلاتکلیفی این هیئت در استان و به تبع ان برگزاری مسابقات والیبال بانوان در رده سنی جوانان به میزبانی یاسوج مطرح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این فرد که نامی از وی در دسترس نیست خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان نوشت: ۸ تیم در قالب ۹۶ ورزشکار در این مسابقات ( مسابقات والیبال بانون ) بدون در نظر گرفتن داوران، ناظران و کادر فنی تیم های شرکت کننده حضور دارند که جمعا به بیش از ۱۲۰ نفر می رسد. اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای یک نفر به وجود بیاید مسئول آن کیست؟این بلاتکلیفی و بی قانونی در هیئت والیبال استان محصول مدیریت شماست، سوال اینجاست وقتی هیئت والیبال سرپرست ندارد چه کسی درخواست میزبانی داده است؟ سوال بعد؛ نائب رئیس قانونی هیئت والیبال استان در جریان برگزاری مسابقات قرار دارد؟ شما یا مطلع نیستید یا دارید از افراد فاقد مسئولیت استفاده می کنید. مسئولیت قانونی این مسابقات بر عهده کیست؟ جالب اینجاست پوستر مسابقات فاقد نام و نشان از هیئت والیبال است؛ که به دلیل این است شما مسئولیت این مسابقات را به افراد فاقد پست رسمی واگذار کرده اید.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با صبح زاگرس و در واکنش به حواشی اخیر والیبال در کهگیلویه و بویراحمد و برگزاری مسابقات جوانان بانوان کشور گفت: برنامه ریزی ها از قبل انجام شده است و با وجود این که هیئت والیبال سرپرست ندارد اما بیکار نمانیدم و به هیئت والیبال شهرستان بویراحمد واگذار کردیم و در حال انجام امورات مربوط به برگزاری این مسابقات هستند.

,
تیم ها در حال ورود به شهر یاسوج هستند و از فردا مسابقات آغاز خواهد شد و تا روز بیست و ششم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
,
 
,
دهقان در ادامه در خصوص انتخاب سرپرست هیئت والیبال استان گفت: بعد از محمدکاظم نظری، آقایان عزیزی و خسروانی سرپرست هیئت والیبال استان بودند و اکنون یک سال است که این هیئت بلاتکلیف است.
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به مطالبی در فضای رسانه ای مبنی بر بلاتکلیفی این هیئت در سه ماه اخیر گفت: هیئت بیش از یک سال است که بلاتکلیف بوده و باری است که از گذشته به من رسیده است و میراث دار مدیران گذشته هستم.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: در بدو ورود من، آقایان به سرپرست وقت اعتراض داشتند مبنی بر این که حق امضا ندارد و مهلت قانونی اش به پایان رسیده‌است ما هم اعلام کردیم که هیچ‌کس از نظر ما سرپرست هیئت نیست و گزینه به فدراسیون معرفی کردیم که موافقت نکرد و اکنون هم به‌دنبال این هستیم که این هیئت را سامان دهیم.
,
 
,
این مسئول حوزه جوانان و ورزش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با هماهنگی با فدراسیون مجدد افراد ثبت‌نام و آن‌هایی که شرایط را دارند می توانندثبت‌نام تا مجمع را برگزار کنیم .
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه