اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج برخوار:

بسیج در همه عرصه ها برای منافع انقلاب فعال است

بسیج در همه عرصه ها برای منافع انقلاب فعال است
جانشین ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: امروزه بسیج در همه عرصه ها فعال است و امیدواریم بتوانیم همیشه بسیجی و حافظ منافع انقلاب باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ حسین معینی در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید مطهری شهرستان برخوار گفت: واقعه عاشورا برای هر نسل ما، از کودکان گرفته تا جوان و نوجوان هایمان، پیامی دارد و در همایش «احلی من العسل» که در دهه اول محرم برگزار شد، شاهد نقش پر رنگ و حضور پرشور دانش آموزان بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: «ب» بسیج به معنی بیداری این نسل است، انصافا نسل جوانان و نوجوان امروز ما، نسل بیداری هستند و این بیداری به ما کمک می کند بتوانیم حق و باطل را تشخیص دهیم.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج برخوار در ادامه با بیان اینکه «س» بسیج به معنای سازمانی بودن آن است، عنوان کرد: بسیج در همه اقشار و اصناف و سنین وجود دارد؛ در نهضت امام حسین (ع) هم یک سازمان بسیار عجیبی هست که حامل پیام های بسیاری است و این بیداری و سازماندهی محقق نخواهد شد مگر آنکه «ی» بسبج که یاری ولایت است محقق شود.

,

سرهنگ معینی ادامه داد: وقتی حضرت قاسم (ع) در محضر ولایت تربیت شدند، هنگامی که به میدان جنگ می روند می گویند «مرگ از عسل هم برای من شیرین تر است».

,

وی با اشاره به اهمیت ولایتمداری تاکید کرد: یاری ولایت آنقدر مهم است که در سنین مختلفی باید محقق شود و اگر حرف ولی خود را در زمان خودش گوش بدهیم، هیچگونه مشکلی در جماعت اسلام پیش نخواهد آمد.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج برخوار در ادامه بیان کرد: «ج» بسیج جهاد بسیج است، جهادی که فدیم در منطقه نبرد شاهد آن بودیم و چقدر از این شهدایی که در گلستان شهدای اصفهان دفن هستند کم سن و سال و دانش آموز بوده اند.

,

سرهنگ معینی گفت: امروز جهاد ما در عرصه های مختلف با دشمن است و چه بسا دانش آموزان ما می توانند در این جهاد نقش آفرینی موثری داشته باشند.

,

وی در پایان تصریح کرد: امروزه بسیج در همه عرصه ها فعال است و امیدواریم بتوانیم همیشه بسیجی و حافظ منافع انقلاب باشیم که اگر ما دیر دست به کار شویم، دشمن سریع تر از ما دست به کار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه