اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان:

لرستان ۸۰ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کند

لرستان ۸۰ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کند
حقی‌پور گفت: ۸۰ موکب از استان لرستان در داخل کشور عراق و ایران برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اینکه برای پذیرایی از زائران اربعین امسال نزدیک به ۸۰ موکب برپا می‌شود، اظهارداشت: برنامه‌ریزی شده تا ۳۷ موکب در کربلا، نجف، کوفه و یک موکب در سامرا استقرار ‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه در داخل کشور نیز استان لرستان حدود ۳۸ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌کند، افزود: با توجه به اینکه تعداد موکب‌ها در حال افزایش است مجموع آنها به ۸۰ موکب می‌رسد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان عنوان کرد: امسال در کل کشور برای اعزام پنج میلیون نفر مجوز داده‌اند و کارهای اعزام این زائران در حال انجام است.

,

وی بیان کرد: هدف ما این است که در اکثر موکب های استان با موکب های عراقی مشترک باشند و ما بتوانیم خدمات اشتراکی به زائران انجام دهیم.

,

حقی پور تصریح کرد: خدمات موکب ها به زائران شامل اسکان، صبحانه، ناهار، شام، حمام، سرویس‌های بهداشتی و… می‌شود که خوشبختانه در این زمینه زائران با مشکلی مواجه نمی‌شوند همچنین با توجه به گرمای هوا، اقداماتی برای تهیه وسایل سرمایشی در حال انجام است.

,

وی خاطرنشان کرد: موکب‌های استان لرستان تقریبا ۱۰ روز قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی برای پذیرایی و خدمات دهی به زائران برپا می‌شود و تا یک تا دو روز بعد از اربعین فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه