اخبار داغ

پست آسیایی رئیس فدراسیون اصلاً در چارت اجرایی کنفدراسیون نیست؛

میرشفیعی: باقرزاده دچار اختلال شخصیتی شده و انتخابات شمشیربازی را مهندسی می‌کند!

میرشفیعی: باقرزاده دچار اختلال شخصیتی شده و انتخابات شمشیربازی را مهندسی می‌کند!
مدیر پیشین تیم‌های ملی شمشیربازی گفت: سرپرست فعلی فدراسیون می‌گوید من پست هیأت اجرایی زون آسیا دارم و می‌خواهم باز هم رئیس شوم اما این پست من‌درآوردی است و اصلاً در چارت کنفدراسیون آسیا نیست!
[

عبدالرضا میرشفیعی، مدیر پیشین تیم‌های ملی شمشیربازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون وضعیت بغرنج این فدراسیون اظهار داشت فدراسیون دچار چالش‌های زیادی شده اما مشکل شمشیربازی، مشکل تازه‌ای نیست و چند سالی هست که وجود دارد. فدراسیون با منتقدین به‌طوری رفتار می‌کرد که کسی جرأت نقد را نداشته باشد.

, شمشیربازی , شمشیربازی,

وی در ادامه بیان داشت: ۲ اسلحه دیگر این فدراسیون با خاک یکسان شده‌اند و فدراسیون شمشیربازی به فدراسیون سابر تبدیل شده! باقرزاده ۱۷ سال در فدراسیون بوده و نتایج خاصی هم نگرفته، او فدراسیون را به سمت سقوط برده اما وزارت‌خانه باز هم به او اعتماد کرده و او را سرپرست گذاشت.

, شمشیربازی ,

کارشناس شمشیربازی ایران عنوان داشت: او بر فدراسیون چنبره زده و فدراسیون را تبدیل به یک بنگاه اقتصادی و توریستی کرده که اعزام بین‌المللی و پاداش دلاری داشته باشد. او ۳، ۴ روز پشت درب اتاق یک فرد خاص ایستاد تا برکنارش نکنند و بگذارند سرپرست بماند! او می‌گوید من پست هیأت اجرایی زون آسیا دارم و می‌خواهم باز هم رئیس شوم اما این پست من‌درآوردی است و اصلاً در چارت کنفدراسیون آسیا نیست!

, شمشیربازی ,

خطر تعلیق فدراسیون دور نیست

, خطر تعلیق فدراسیون دور نیست,

میرشفیعی درباره بازی‌های هم‌بستگی اسلامی تأکید داشت: تیم فلوره از بین ۲۲ ورزشکار کشورهایی که صاحب‌نام در شمشیربازی هم نیستند، نتوانست به ۸ تای پایانی هم برسد و از مدال انفرادی هم خبری نیست. تیم‌های اصلی هم به قونیه رفته‌اند تا با چند مدال بر افتضاح فدراسیون در مسابقات قهرمانی جهان سرپوش بگذارند. باقرزاده در فدراسیون بماند، فدراسیون را با خاک یکسان می‌کند!

, شمشیربازی , مسابقات قهرمانی جهان,

او در رابطه با ادامه حضور باقرزاده در انتخابات فدراسیون تصریح داشت: حضور او در انتخابات وجاهت ندارد. باقرزاده کار را شروع کرده و با استان‌ها و ورزشکاران تماس گرفته تا انتخابات را مهندسی کند. او با تطمیع یا تهدید در حال مهندسی مجمع است و باید وزارت ورزش و جوانان به این اتفاقات ورود کند. تهدید می‌کنند که بیعت انتخاباتی بگیرند و در صورت ادامه این روند و حضور باقرزاده باید بگویم که خطر تعلیق فدراسیون وجود دارد.

,

مدیر پیشین تیم‌های ملی شمشیربازی در مورد نامزدی باقرزاده در انتخابات کمیته ملی المپیک خاطرنشان ساخت: طرف را در دِه راه نمی‌دادند، سراغ خانه کدخدا را می‌گرفت! فکر می‌کنم باقرزاده با ثبت‌نام برای انتخابات کمیته ملی المپیک نشان داد که دچار اختلالات شخصیتی شده! اصلاً او رئیس کمیته شود اما دست از سر شمشیربازی بردارد، یک جامعه ورزشی او را نمی‌خواهند! 

, شمشیربازی , شمشیربازی ,

, ,

بیشتر بخوانید؛

, , رنکینگ جهانی شمشیربازی| سقوط سابر، صعود اپه و ورود فلوره به جدول, رنکینگ جهانی شمشیربازی| سقوط سابر، صعود اپه و ورود فلوره به جدول,
 
, , , شمشیربازی قهرمانی جهان| ناکامی تیم سابر مردان ایران از صعود به یک چهارم نهایی, شمشیربازی قهرمانی جهان| ناکامی تیم سابر مردان ایران از صعود به یک چهارم نهایی,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه