اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی:

تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در حفاظت از محیط‌ زیست دارند

تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در حفاظت از محیط‌ زیست دارند
اله پور گفت: تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در حفاظت از عرصه‌های طبیعی و امور زیست محیطی در راستای انجام وظایف این سازمان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی اله پور مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی صبح امروز در مراسم تقدیر از تشکلهای مردم نهاد  فعال در حوزه محیط زیست تربت حیدریه اظهار کرد: تشکلهای مردم نهاد نقش مهمی در حفاظت از عرصه های طبیعی و امور زیست محیطی در راستای انجام وظایف این سازمان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به توسعه مناطق مختلف استان گفت: به عنوان مشاور در خدمت توسعه مناطق در راستای رعایت اصول زیست محیطی هستیم.

,

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: تشکلهای مردمی نقطه اول تصمیم سازی برای رفع موانع هستند و حرکت تشکل‌های مردم نهاد  باید با حرکت در یک ساختار قانونمند و پرهیز از سیاسی شدن و انحراف از انجام فعالیت ، در راستای وظایف خود تلاش کنند و مراقب نفوذ جریانهای منحرف و فرصت طلب باشند.

,

همچنین رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه نیز با اشاره به وجود بیش از ۵۸ هزار هکتار عرصه طبیعی در این شهرستان گفت: در حال حاضر ۳ تشکل مردم نهاد در زمینه محیط زیست در این شهرستان فعالیت دارند .

,

داوود نورمحمدی افزود: در این تشکل‌ها ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان محیط زیست  در زمینه  حمایت از حیوانات، پسماند، حیات وحش و طبیعت  با بیش از ۱۰۰ نفر عضو با سازمان محیط زیست همکاری دارند.
 
در پایان از فعالان برتر در تشکل‌های مردمی محیط زیستی تجلیل شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه