اخبار داغ

غلامرضا رستمیان اعلام کرد:

آمادگی ۳۸ فرودگاه کشور برای اربعین

آمادگی ۳۸ فرودگاه کشور برای اربعین
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها از آمادگی فرودگاه‌های کشور برای اعزام زائران اربعین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رستمیان مدیرعامل و مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی فرودگاه‌های کشور برای اعزام زائران حسینی در اربعین امسال خبر داد و گفت: ۹ فرودگاه بین المللی و ۲۹ فرودگاه دارای مرز هوایی بوده و قابلیت اعزام زائران به عتبات عالیات را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رستمیان اظهار کرد: پس از اعزام و پذیرش مطلوب زائران خانه خدا در عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ در حال برنامه‌ریزی برای اعزام زائران حضرت اباعبدالله (ع) به عملیات اربعین هستیم.

,

وی با اشاره به تاکید ویژه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص برگزاری هرچه بهتر عملیات اربعین گفت: تاکنون جلسات متعددی در خصوص اعزام زائران اربعین برگزار شده و نماینده وزیر در این حوزه پیگیر امور مرتبط با اعزام زائران است.

,

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها در خصوص زمان اعزام زائران به کشور عراق گفت: وزارت راه و شهرسازی تا این لحظه تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور را برای عملیات اربعین در نظر گرفته و تمامی شرکت‌های وابسته به وزارتخانه برای برگزاری مطلوب این عملیات بسیج شده‌اند.

,

رستمیان در خصوص اقدام فرهنگی مذهبی شرکت فرودگاه‌ها در عملیات اربعین عنوان کرد: موکب‌های اربعین در فرودگاه‌هایی که آمادگی پذیرایی از زائران را داشته باشند، برپا خواهد شد.

,

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ وی در خصوص اقدامات بهداشتی شرکت فرودگاه‌ها در مقابله با کرونا گفت: در عملیات اربعین مطابق با آخرین دستورات وزارت بهداشت پیش خواهیم رفت و با برگزاری جلسات به صورت دو هفته یک بار به دنبال برگزاری هرچه باشکوه‌تر عملیات اربعین در سال جاری هستیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه