اخبار داغ

کارگردان نمایش:

بالغ بر ۵۰۰۰ نفر هر شب به تماشای "یک بیابان بی‌کسی" می‌نشینند/ جذابیت پس از ۲۲ سال

بالغ بر ۵۰۰۰ نفر هر شب به تماشای "یک بیابان بی‌کسی" می‌نشینند/ جذابیت پس از ۲۲ سال
مجید نورمحمدی گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا، نمایش را در فضای باز کانون شهید سبحانی کرج روی صحنه بردیم و بالغ بر ۵۰۰۰ نفر هرشب نمایش را تماشا می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نورمحمدی، کارگردان و مسئول گروه نمایش "یک بیابان بی کسی" در گفت‌وگو با "تیتریک" گفت: این نمایش به ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از ۲۰ مرداد ماه به مدت پنج شب در فضای باز کانون شهید سبحانی کرج به روی صحنه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: نمایش "یک بیابان بی کسی" در ۱۰ بخش به موضوع ورود کاروان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به کربلا، شب عاشورا، شهادت حضرت قاسم(ع)، حضرت علی اکبر(ع)، عبدالله ابن حسن(ع)، حضرت علی اصغر(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت سیدالشهدا(ع)، کاروان اسرا و شهادت حضرت رقیه(ع) می پردازد.
,
 
,
نورمحمدی افزود: در این نمایش مذهبی حدود ۸۰ نفر هنرمند و عوامل دست اندرکار ایفای نقش می کنند و امسال در متن و شعرهای این نمایش نسبت به سال های گذشته تغییراتی ایجاد شده است.
,
 
,
این هنرمند با بیان اینکه استقبال شهروندان کرج از نمایش بی نظیر بوده است، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا، نمایش را در فضای باز کانون شهید سبحانی کرج روی صحنه بردیم و بالغ بر ۵۰۰۰ نفر هر شب نمایش را تماشا می کنند.
,
 
,
وی گفت: استقبال بی نظیر از این نمایش مذهبی نشان می دهد مردم کرج هنر دوست هستند و از آثار فاخر به ویژه نمایش مذهبی و تعزیه استقبال می کنند.
,
 
,
نورمحمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: نمایش "یک بیابان بی کسی" کاری از گروه هنری دلشدگان است که حدود ۲۲ سال است در ایام شهادت سید و سالار شهیدان در کرج روی صحنه می رود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه