اخبار داغ

پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی ماشین‌سازی به کام بازیکنان جوان تبریزی

پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی ماشین‌سازی به کام بازیکنان جوان تبریزی
پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز باعث شد تا تعدادی از بازیکنان بومی و جوان تبریزی این تیم به فوتبال ایران معرفی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، فصل گذشته فوتبال باشگاه‌های کشور برای ماشین‌سازی تبریز به عنوان قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور، بدترین عمر فوتبالی بود. حواشی مانند در راه ماندن کاروان این تیم تا پرداخت نکردن هزینه اتوبوس و نبود آب در سر تمرین و…، از جمله اتفاقات ناخوشایند فوتبال تبریز و یاشیل ماشین در فصل گذشته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

در فصلی که گذشت، پنجره نقل‌وانتقالاتی ماشین‌سازی تبریز به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی و حتی داخلی، بسته شد و مسئولان این باشگاه مجبور شدند تا از بازیکنان بومی و جوان تیم‌های پایه خود در تیم بزرگسالان استفاده کنند.

,

این اتفاق هرچند برای یاشیل ماشین تبریز اتفاق مثبتی نبود اما باعث شد تا خیلی از بازیکنان جوان بومی مستعد به فوتبال ایران معرفی شوند و در حال حاضر نیز تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به تیم‌های مطرح لیگ برتری و دسته یکی معرفی شدند.

,

علی ابراهیمیان مربی اسبق تراکتور و آقای گل سال‌های قبل فوتبال ایران نیز هدایت این تیم را از اواسط نیم فصل اول برعهده داشت.

,

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید ایران نیز از ۶ بازیکن جوان ماشین‌سازی نیز به اردوی تیمش دعوت کرد و می‌توان گفت پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی به خیر بازیکنان جوان تبریزی ختم شد.

,

امیر شهیم بازیکن تبریزی و آقای گل تیم و میثم نامور هافبک این تیم به تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان که هدایتش را امیر قلعه‌نویی برعهده دارد، پیوستند. سینا عبداللهی مدافع ملی‌پوش ماشین‌سازی نیز به تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان نقل مکان کرد.

,

علیرضا جعفرپور دروازه‌بان ماشین‌سازی به تیم دسته یکی شمس آذر قزوین، آرمان رحمانی و آیدین قهرمانی به تیم تازه دسته یکی یزد پیوستند.

,

۲ بازیکن دیگر ماشین‌سازی نیز به تیم‌های جوانان پرسپولیس و سایپا نقل مکان کردند.

,

ناگفته نماند ماشین‌سازی تبریز به لطف عدم مدیریت مناسب به لیگ دسته ۲ سقوط کرد و در حال حاضر نیز شنیده‌ها حاکیست این تیم بدهی زیادی دارد و شاید منتظر انحلال قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه