اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان:

مددجویان کمیته امداد گلستان برق تولید می‌کنند/ ایجاد یک هزار پنل خورشیدی در گلستان

مددجویان کمیته امداد گلستان برق تولید می‌کنند/ ایجاد یک هزار  پنل خورشیدی در گلستان
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: بنا است یک هزار پنل خورشیدی را برای مددجویان استان ایجاد کنیم و در هفته دولت بیش از ۱۵۰ مورد آن رقم به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ عیسی بابایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت ۲۵۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ۲۲۲ واحد مسکونی نیز با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و کمک‌های فنی و انشعابات رایگان ویژه مددجویان افتتاح می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل کمیته امداد گلستان  ادامه داد: پارسال ۸۵۰۰ شغل توسط کمیته امداد در استان ایجاد شد و امسال با پیش بینی ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی، تعهد ایجاد ۱۲ هزار شغل برعهده این دستگاه قرار گرفت که تاکنون ۱۴۵۰ شغل با ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شد.

,

بابایی یادآور شد: زنجیره تولیدی نوغانداری، پرورش زنبورعسل، کارگاه‌های پنل خورشیدی و پرورش ماهیان در قفس در حوزه اشتغالزایی در اولویت قرار دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: تا سال گذشته فقط مددجویان تحت پوشش از تسهیلات برخوردار می‌شدند اما از امسال کسانی که در دهک‌های یک تا ۵ درآمدی قرار دارند هم می‌توانند از بسته‌های اشتغال، تسهیلات و دوره‌های آموزشی برخوردار شوند.

,

این مقام مسئول افزود: در حوزه مسکن ۴۵۰ واحد ویژه مددجویان تا دهه فجر در استان احداث می‌شود.

,

بابایی یادآور شد: بنا است یک هزار پنل خورشیدی را برای مددجویان استان ایجاد کنیم و در هفته دولت بیش از ۱۵۰ مورد آن رقم به بهره برداری می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه