اخبار داغ

چرخابی: اگر ذوب آهن جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوانش را بگیرد، مطمئنا حرف برای گفتن خواهد داشت

چرخابی: اگر ذوب آهن جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوانش را بگیرد، مطمئنا حرف برای گفتن خواهد داشت
مربی فوتبال گفت: اگر ذوب آهن جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوانش را بگیرد، مطمئنا حرف برای گفتن خواهد داشت، ما در بازی که انجام شد دیدیم ذوب‌آهن در زمین خودش شروع به دفاع کردن کرد و هنگامی که صاحب توپ می شدند دست به ضد حمله نیز می زنند و حتی در بعضی از مواقع و تا قبل از اینکه ده نفره شوند، تیم پرسپولیس را پرس می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: خوشحالم از اینکه بلاخره ذوب‌آهن بعد از ۴،۵ سالی که همه در وضعیت و برنامه های تیمشان مانده بودند، با آوردن یک سرمربی کار بلد، علاوه بر اینکه هزینه های باشگاه را به حداقل رساندند، توانستند یک تیم آبرومند نیز بسازند و این سرمربی تا به این لحظه برای تیم عالی کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال با اشاره به اینکه بازی ذوب آهن مقابل پرسپولیس خوب و نتیجه ای که گرفتند نیز نتیجه خوبی بود، ادامه داد: تا قبل از آوردن تارتار، ذوب‌آهن برنامه ریزی خاصی برای انتخاب مربی تیم نداشت اما خوشبختانه دو سال است تارتار را برای سرمربیگری انتخاب کردند و این انتخاب برای تیم بسیار خوب بود.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: از هزینه هایی که باشگاه ذوب‌آهن داشته، اطلاعات کامل دارم و در این زمینه می توانم بگویم شاید پول دو بازیکن از تیم هایی مانند پرسپولیس، با کل هزینه های تیم ذوب‌آهن برابری می کند و با این حال ذوب‌آهن توانست پرسپولیس را متوقف کند.

,

چرخابی با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد و هزینه کردن در این زمینه امری طبیعی است و این موضوع در فوتبال دنیا مرسوم است، بیان کرد: این تیم یک مدیریت را سرمایه خود و همچنین یک مربی کاربلد را انتخاب کرد، مشخصا تارتار برای هر تیمی یک برنامه داشته و طبق آن برنامه تمرین می کند.

,

وی با بیان اینکه تیمی مانند پرسپولیس که بازیکنان شاخصی را نیز جذب کرده، قطعا برای برد وارد زمین شد، افزود: ما یک دفاع تیمی منسجم و کاملا حساب شده از تیم ذوب آهن دیدیم که برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتند، دیدیم که تیم ذوب‌آهن فقط دفاع کننده نبود و در برخی از مواقع، خیلی خوب هجومی عمل کرد و حتی موقعیت نیز داشتند.

,

حسین چرخابی تصریح کرد: تنها مشکلی که از نظر من وجود دارد این است که برخی از بازیکنان ذوب‌آهن و برخی از افرادی که روی نیمکت می نشینند، احساسی عمل می کنند که به اعتقاد من نیازی به این واکنش ها نیست حتی اگر داور نیز بد کار کند باید قبول کرد، در فوتبال ممکن است یک روز داور به نفع تیم و یک روز به ضرر تیم کار کند.

,

به گفته این پیشکسوت فوتبال، اگر ذوب آهن جلوی عملکرد احساسی بازیکنان جوانش را بگیرد، مطمئنا حرف برای گفتن خواهد داشت، ما در بازی که انجام شد دیدیم ذوب‌آهن در زمین خودش شروع به دفاع کردن کرد و هنگامی که صاحب توپ می شدند دست به ضد حمله نیز می زنند و حتی در بعضی از مواقع و تا قبل از اینکه ده نفره شوند، تیم پرسپولیس را پرس می کردند.

,

چرخابی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن به گونه ای عمل کرد که بغیر از یکی دو موقعیت، نگذاشت تیم پرسپولیس موقعیت خطرناک و آنچنانی داشته باشد که به دست آوردن موقعیت در بازی نیز یک موضوع طبیعی است، مشخص بود ذوبی ها به خوبی پرسپولیس و بازیکنانش را آنالیز کرده بودند، با اینکه موقعیت این تیم ده نفره شد اما پا پس نکشیدند و حتی با وجود اخراج یک بازیکن، بازی حساب شده ای را مقابل پرسپولیس انجام دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه