اخبار داغ

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خبر داد؛

اجرای رزمایش سفیران مهر توسط ۲۰۰ گروه تخصصی در ۱۸۰ نقطه استان اصفهان

اجرای رزمایش سفیران مهر توسط ۲۰۰ گروه تخصصی در ۱۸۰ نقطه استان اصفهان
معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رویکرد گروه های سفیران مهر، فرهنگی است که با برخورد مناسب جایگاه حجاب را برای کسانی که نسبت به حجابشان کم توجه هستند تببین می کنند، و درخواست می کنند که حجاب رعایت و کامل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ پیرامون رزمایش سفیران مهر در استان اصفهان اظهار کرد: ارزش های اسلامی در استان اصفهان به عنوان یک استان ولایت مدار، شهید پرور باید حفظ شود؛ تعداد معدودی جاهلانه، عامدانه و برخی سازماندهی شده درتلاش هستند که که ارزش های اسلامی به ویژه حوزه عفاف و حجاب را کمرنگ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه وظیفه همگانی ما امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم حدود الهی در جامعه کمرنگ شود؛ درهمین زمینه بسیج با سازماندهی تیم های تذکر زبانی در سطح استان اقدام به اجرای رزمایش تذکر زبانی کرده، که اولین رزمایش در 20 تیرماه مصادف با روز عفاف و حجاب و همچنین مرحله دوم آن در روز 12 مرداد ماه در سطح استان برگزار شد.

,

وی افزود: در این رزمایش 200 گروه سفیران مهر که تخصص لازم را برای اجرای این ماموریت داشته و دوره های آموزشی را پشت سر گذاشته اند، سازماندهی شده و ایفای مسئولیت می کنند؛ رویکرد این گروه های سفیران مهر، فرهنگی است که با برخورد مناسب جایگاه حجاب را برای کسانی که نسبت به حجابشان کم توجه هستند تببین می کنند، و در خواست می کنند که حجاب رعایت و کامل شود.

,

چاووشی تصریح کرد: 200 گروه تذکر زبانی در 180 نقطه استان اصفهان اعم از اماکن پر تردد، اماکن گردشگری و معابر عمومی متسقر بوده و انجام وظیفه می کنند.

,

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تشکر از همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان دادگستری اصفهان و همه دستگاه هایی که در برگزاری این رزمایش نقش داشتند، عنوان کرد: در ایامی که تردد مسافران به استان افزایش پیدا می کند این گروه ها به صورت جدی تری این طرح را دنبال کرده و این رزمایش به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه