اخبار داغ

پایان تصویربرداری «همسایه‌های خوب»/ قصه خیرانی که امید می‌کارند

پایان تصویربرداری «همسایه‌های خوب»/ قصه خیرانی که امید می‌کارند
تصویربرداری مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم به پایان رسید و به زودی راهی آنتن تلویزیون می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی به عنوان جدیدترین محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره، به پایان رسید و این روزها مراحل پس‌تولید خود را برای رسیدن به آنتن رسانه ملی طی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«همسایه‌های خوب» قصه خیرانی است که امید می‌کارند و آرزو درو می‌کنند؛ آنان که در نزدیکی ما زندگی می‌کنند اما مانند شمع به اطرافشان روشنی می‌بخشند و در یک کلام خوب کردن حال هم‌نوع‌شان را به هرچیز ترجیح می‌دهند.

,

این مجموعه مستند زندگی و فعالیت افرادی را به تصویر کشیده است که با استقامت بسیار، امید و انسانیت را در افراد زنده نگه داشته‌اند و برای رقم زدن اتفاقات خوب تلاش می‌کنند.

,

عوامل سازنده سوژه‌های خود را از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، زنجان، مازندران، گیلان، گلستان و تهران طی ۶ ماه کار پژوهشی انتخاب کردند تا علاوه بر به نمایش گذاشتن فضای بکر مناطق مختلف، قصه‌های متفاوتی را برای مخاطب تعریف کنند.

,

«همسایه‌های خوب» که در ۲۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است، به زودی از یکی شبکه‌های تلویزیون روی آنتن می‌رود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه