اخبار داغ

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه:

برگزاری دوره آموزشی تربیت نیروی کار ماهر گلخانه ها در ۵۵ مرکز

برگزاری دوره آموزشی تربیت نیروی کار ماهر گلخانه ها در ۵۵ مرکز
گفت: دوره آموزشی تربیت نیروی کار ماهر گلخانه ها در 55 مرکز دهستانهای استان کرمانشاه برای آموزش هزار نفر در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کوروش مهرابی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با هدف تنوع‌بخشی و توانمند‌سازی روستائیان برای افزایش تولید، دوره‌های آموزشی مناسب را در دهستانها برگزار می‌کند که یکی از آنها تربیت نیروی ماهر گلخانه ها است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: این روز‌ها وجود بحران کم آبی که موجب کاهش چشمگیر و البته نگران کننده ذخایرآبی و سفره‌های زیر زمینی آب شده، این حرفه را با مخاطرات جدی روبه رو ساخته، که یکی از بهترین شیوه ها، راه اندازی گلخانه‌ها برای کاشت محصولات است.

وی با تاکید بر لزوم آموزش و ترویج برای توانمندسازی نیروی کار، گفت: دوره آموزشی تربیت نیروی کار ماهر گلخانه ها در 55 مرکز دهستانهای استان برای آموزش هزار نفر در حال برگزاری است.

مهرابی گفت: در این دوره ها آموزشهای لازم در خصوص کشت انواع محصولات گلخانه ایی از جمله پرورش گل و گیاهان دارویی، محصولات جالیزی و خارج از فصل و نحوه ایجاد گلخانه ارائه می شود.

وی تصریح کرد: برای شکوفایی بخش های مختلف کشاورزی، باید کشاورزان و فارغ التحصیلان را با علم روز آشنا کرد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: امید است در این دوره ها شاهد در تربیت نیروی کار ماهر، توسعه کشت گلخانه ای و افزایش کیفیت و راندمان تولید محصولات گلخانه ای باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه