اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رئیسی حل مشکلات را به ظرفیت مردمی گره زده است

رئیسی حل مشکلات را به ظرفیت مردمی گره زده است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت روحانی مشکلات را به FATF و برجام گره زد و در نهایت شد آنچه نباید می‌شد، اما دولت فعلی بر ظرفیت‌های مردم تمرکز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود معلمی، کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۴ اظهار کرد: این مذاکرات تاکنون با فرافکنی و کارشکنی طرف‌های غربی ابتر مانده، در صورتی که ایران از طرف‌های مذاکره طلب دارد که باید بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: دولت گذشته با برجام امتیازات زیادی را به طرف‌های غربی داد، در حالی که تحریم‌ها همچنان به قوت خود باقی ماند و مشکلات اقتصادی نیز روز به روز بیشتر شد.
,
 
,
این کارشناس سیاسی درباره اینکه عملکرد دولت سیزدهم را در موضوع برجام چگونه ارزیابی می‌کنید؟ بیان کرد: حُسن دولت فعلی آن است که یک گام از اهداف خود عقب‌نشینی نکرده و خواستار برداشته شدن تمامی تحریم‌هاست.
,
 
,
معلمی متذکر شد: دولت روحانی مشکلات را به FATF و برجام گره زد و در نهایت شد آنچه نباید می‌شد، به طوری که تحریم‌ها تشدید شد و از برجام نیز آبی برای کشورمان گرم نشد، این در حالی است که دولت فعلی سفت و سخت از منافع مردم کشورمان دفاع می‌کند و آب خوردن مردم را به برجام گره نزده است.
,
 
,
وی تأکید کرد: تولید داخلی یکی از راهکارهایی است که دست ما را مقابل طرف‌های غربی بازتر می‌کند و اینکه مقام معظم رهبری چند سال است روی «تولید داخلی» اصرار دارند، به این دلیل است.
,
 
,
این کارشناس سیاسی با تأکید بر حرکت دولت سیزدهم به سمت خنثی‌سازی تحریم یادآور شد: با این شرایط طرف‌های غربی حرفی برای گفتن نخواهند داشت و ایران نیز با تقویت «تولید داخلی» اروپایی‌ها و آمریکا را سرافکنده خواهد کرد.
,
 
,
معلمی درباره سیاست خارجی دولت مردمی سیزدهم نیز تبیین کرد: خوشبختانه سیاست خارجی دولت فعلی بر منافع کشور گره خورده و بر مبنای «عزت، حکمت و مصلحت» پیش می‌رود و قطعاً در آینده حرف‌های زیادی در سطح بین‌الملل خواهیم داشت.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه