اخبار داغ

روحیه مجموعه تیم‌های ملی و فدراسیون با این عناوین بالاتر خواهد رفت؛

حسنی: اگر بازی‌های هم‌بستگی اسلامی رنکینگ داشت؛ نوشاد عالمیان بازی می‌کرد

حسنی: اگر بازی‌های هم‌بستگی اسلامی رنکینگ داشت؛ نوشاد عالمیان بازی می‌کرد
دبیرکل پیشین فدراسیون تنیس روی میز به کارشناسی عملکرد نمایندگان پینگ پنگ ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی پرداخت.
[

پیمان حسنی، دبیر پیشین فدراسیون تنیس‌روی‌میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون نتایج تنیس روی میز ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی اظهار داشت: در این دوره نسبت به دوره گذشته که سال ۲۰۱۷ در باکو برگزار شد، یک مدال بانوان بیش‌تر کسب کردیم که در ماده انفرادی برای اولین بار و توسط ندا شهسواری با نشان نقره به دست آمد اما باید گفت که تیم‌ها در دوره قبل، قوی‌تر از این دوره بودند.

, تنیس‌روی‌میز , تنیس روی میز, بازی‌های هم‌بستگی اسلامی,

وی در ادامه بیان داشت: مسابقات دوره گذشته در باکو حائز رنکینگ جهانی بود و بسیاری از پینگ‌پنگ‌بازان مطرح و اصلی کشورها برای افزایش امتیاز و جایگاه جهانی خود در مسابقات شرکت داشتند اما بازی‌های قونیه در تنیس‌روی‌میز، حائز زنکینگ جهانی نبود.

, تنیس‌روی‌میز,

حسنی عنوان داشت: در تیم‌های آقایان مشکلات فنی‌مان همیشه کم‌تر بوده و چالش خاصی نداشتیم، از این رو می‌توان گفت قهرمانی تیمی و انفرادی نمایندگان ما قابل پیش‌بینی بود. کشور ترکیه هم در برگزاری بازی‌های هم‌بستگی و هم در برنامه‌ریزی مسابقات بسیار ضعیف و بی‌نظم عمل کرد.

,

دبیر پیشین فدراسیون تنیس روی میز تصریح داشت: قطعاً روحیه مجموعه تیم‌های ملی و فدراسیون با این عناوین بالاتر خواهد رفت و به تدارکات‌مان برای مسابقات جهانی مهرماه کمک خواهد کرد. ضمن این که کاروان ما با ترکیه هم در رقابت مستقیم بوده و این مدال‌ها تأثیر به‌سزایی برای جایگاه ایران داشت.

, تنیس روی میز ,

هدایی رشد خوبی داشته

, هدایی رشد خوبی داشته,

, , ,

او درباره عدم شرکت نوشاد عالمیان در ماده انفرادی تأکید داشت: اگر این مسابقات رنکینگ جهانی داشت، شاید نوشاد در ماده انفرادی هم شرکت می‌کرد اما از آن جا که احتمال اول و دومی برای نمایندگان ما بوده و کسی هم در رقبا وجود نداشت که نوشاد بداند با ایرانی‌ها دچار چالش خواهد شد، ترجیح داد انصراف بدهد.

,

مشاور فدراسیون تنیس‌روی‌میز در پایان گفت: هدایی ۲ سالی هست که در سطح بالایی بازی می‌کند و لژیونر ما در اروپاست. او نسبت به بقیه رشد خیلی خوبی داشته و در کنار احمدیان که از تاپ‌های ماست، قطعاً برای نیما و نوشاد عالمیان مشکل‌ساز می‌شوند.

, تنیس‌روی‌میز,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:,

حکم جدید علیقارداشی برای حسنی/ دبیر سابق، دستیار ویژه رئیس فدراسیون تنیس روی میز شد

, حکم جدید علیقارداشی برای حسنی/ دبیر سابق، دستیار ویژه رئیس فدراسیون تنیس روی میز شد,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه