اخبار داغ

با تسلیم نامه به سازمان خصوصی‌سازی صورت گرفت؛

اعلام رقم قرارداد کادرفنی و بازیکنان استقلال و پرسپولیس/ ریخت‌وپاش ۵۶۰ میلیاردی سرخابی‌ها!

اعلام رقم قرارداد کادرفنی و بازیکنان استقلال و پرسپولیس/ ریخت‌وپاش ۵۶۰ میلیاردی سرخابی‌ها!
مجموع قرارداد کادرفنی و بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً مشخص شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از اعلام حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر افشای اطلاعات مالی و مبالغ قراردادهای بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سرخ‌پوش شب گذشته در برنامه فوتبال برتر برخی از این ارقام را اعلام داشت.

, رضا درویش,

از این رو باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال ایران با ارسال نامه‌هایی جداگانه به سازمان خصوصی‌سازی، مجموع قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم‌های خود در فصل جاری (بیست‌ودومین دوره لیگ برتر) را به شرح زیر اعلام کردند؛

,

باشگاه استقلال؛

, باشگاه استقلال, باشگاه استقلال,
مجموع قرارداد تیم‌های پایه و بزرگسال: ۳۰۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان - مجموع قرارداد کادرفنی: ۳۶ میلیارد تومان.
,
 
,
باشگاه پرسپولیس؛
, باشگاه پرسپولیس, باشگاه پرسپولیس,
 
,
مجموع قرارداد کادرفنی ایرانی (۱۴ نفر): ۳۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان - مجموع قرارداد کادرفنی خارجی (۳ نفر): ۴۱۰ هزار دلار - مجموع قرارداد بازیکنان (۲۲ نفر): ۱۵۳ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان - مجموع قرارداد بازیکنان خارجی (۳ نفر): ۶۸۵ هزار دلار.
,

رشد فزاینده ارقام قرارداد استقلالی‌ها

, رشد فزاینده ارقام قرارداد استقلالی‌ها,
باشگاه استقلال تنها در ۲ ستون قراردادها را منتشر کرده و جزئیات خاصی را در اختیار فرابورس قرار نداده. بر اساس مجموع قرارداد تیم‌های پایه و بزرگسالان استقلال ۳۰۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان است و مجموع قرارداد کادرفنی آبی‌پوشان نیز ۳۶ میلیارد تومان عنوان شده. 
,
 
,
با این تفاسیر مجموع هزینه باشگاه استقلال روی عدد ۳۴۳ میلیارد تومان قرار گرفته که رشد فزاینده نسبت به فصل گذشته را نشان می‌دهد. بر اساس آمار منتشره در سامانه کدال، فصل گذشته استقلال چیزی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان برای تیمش هزینه کرده بود و حالا این رقم بیش از ۲ برابر بالا رفته.
,
 
,
نکته جالب این که در نامه ارسال شده به سازمان بورس، رقم قرارداد ۳ بازیکن جدید استقلال یعنی محمد محبی، سیاوش یزدانی و مهدی قایدی به همراه رقم قرارداد یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی جدید تیم فوتبال پرسپولیس هنوز اعلام نشده.
,

افزایش ۸۰ میلیاردی هزینه‌ها در اردوگاه سرخ

, افزایش ۸۰ میلیاردی هزینه‌ها در اردوگاه سرخ,
پرسپولیس برای ۱۴ عضو کادرفنی ۳۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه کرده که این عدد ۴ میلیارد نسبت به فصل گذشته بیشتر شده. همچنین رقم قرارداد مربیان استقلال نشان می‌دهد که با معادل یورویی، ریکاردو ساپینتو و دستیارانش چیزی حدود یک میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.
,
 
,
برای تیم پرسپولیس که فصل گذشته بودجه ۱۴۰ میلیاردی داشت، این فصل مجموع ارقام قرارداد به ۲۲۰ میلیارد تومان رسیده که افزایش ۸۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.
,
 
,
, , ,
 
,
بیشتر بخوانید:
, بیشتر بخوانید:,
 
, ,

درویش: لوکادیا را لایِ زرورق به ایران آوردم/ به‌دنبال برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال با یکی از ۴ تیم برتر جهان هستیم!

, درویش: لوکادیا را لایِ زرورق به ایران آوردم/ به‌دنبال برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال با یکی از ۴ تیم برتر جهان هستیم!,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه