اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

انتقاد عجیب حامی سینه چاک "فائزه هاشمی" از دولت/ مرتضی محمودوند دقیقا چه سابقه ای دارد؟+ فیلم

انتقاد عجیب حامی سینه چاک "فائزه هاشمی" از دولت/ مرتضی محمودوند دقیقا چه سابقه ای دارد؟+ فیلم
مرتضی محمودوند نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که مدافع سینه‌چاک افراد ضدانقلابی مانند فائزه هاشمی است به‌تازگی در نطقی به انتقاد از آیت‌الله رئیسی پرداخته که خود جای تعجب دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی محمودوند نماینده لرستان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور گفت:این آخرین اخطار من به شماست؛ شما با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نیستند، حلقه جریان نفوذ دور شماست، دفعه بعد با اسناد می‌آیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، امروز در نطق میان دستور خود بیان کرد: از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید؛ کسانی که سابقه اسنادی ضد انقلاب دارند و در گذشته در حوزه اصلاحات بوده و در دولت هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد بودند، امروز هم در دولت آقای رئیسی همه کاره هستند و مجددا بچه های دلسوز نظام و رزمنده های لرستانی خانه نشین شدند.
,
 
,

از تجلیل فائزه هاشمی تا تخریب رییسی/مرتضی محمودوند کیست!؟

,
 
,
مرتضی محمودوند (زاده ۱۳۴۸ در خرم‌آباد) سیاستمدار به ظاهر اصولگرای ایرانی است؛ او که موفق به کسب آرا در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شد، با کسب رای از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره از استان لرستان انتخاب گردید و به مجلس راه یافت.
,
 
,
وی که گویا در نطق های آتشین و جنجالی ید طولایی هم دارد، پیشتر در سخرانی خود که در ستاد انتخاباتی شورای (سیاستگذاری)‌اصلاح طلبان خرم آباد و چگنی برگزار شده بود، صراحتا به تجلیل از فائزه هاشمی سخن گفت تا جاییکه حتی خطاب به دستگاه‌های امنیتی ابراز داشت: «خانم فائزه هاشمی را محمودوند دعوت کرده، محمودوند امضا کرده و مرد و مردانه نیز پای آن می‌ایستد.»
,
, ,
 
,
محمودوند که با نطق امروزش خوراک رسانه های غربی را در برجسته نمودن غیر واقعی ضعف مدیریتی دولت و همسو نبودن مجلس و دولت فراهم نمود، در ویدیویی که بدست خبرگزاری دانا رسیده است، برای فائزه هاشمی آنچنان سینه چاک می‌دهد که صراحتا ابراز می‌دارد: «خانم فائزه هاشمی را محمودوند دعوت کرده، محمودوند امضا کرده و مرد و مردانه نیز پای آن می‌ایستد.»
,
 
,
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در ویدیوی مذکور می‌افزاید: «بیرون از اینجا هم گفتم، خانم هاشمی، این بانوی ایرانی، مهمان این کمترین است و هر کسی که جرات آنرا دارد، کوچکترین گستاخی، کوچکترین بی‌حرمتی، داشته باشد، بیاید اینجا و با من طرف شود.»
,
 
,
این موارد در حالی است که رفتارهای پر حاشیه و سرشار از بغض و کینه فائزه هاشمی رفسنجانی علیه نظام بر کسی پوشیده نیست؛ فائزه هاشمی پیشتر در جمع اعضای فرقه ضاله بهائیت حضور پیدا کرده بود و از محکومان امنیتی بهایی نیز دلجویی نموده بود که البته این دیدارهای چند‌باره فائزه با محکومان بهایی، رسما دهن‌کجی به قشر مذهبی شمرده می‌شد. متأسفانه فریاد‌های اقشار مذهبی، مراجع عظام، سیاسیون و... نیز تاکنون جواب نداده و فائزه هاشمی در کمال امنیت و آرامش به اپوزوسیونی علیه نظام تبدیل شده و فعالیتش علیه جمهوری اسلامی را کماکان ادامه می‌دهد و مواضعش را هم از تریبون‌های مختلف آزادانه فریاد می‌زند.
,
 
,
حال سوال اینجاست که این نماینده برای چه کسی و یا کسانی شاخ و شانه می‌کشد؟ آیا غیر از این است که این نماینده مجلس، دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و نیز قوه قضاییه را مورد خطاب خود قرار داده است؟ براستی آیا این رفتار درستی است که نماینده مجلس اینچنین از کسی که سابقه‌های متعددی در فعالیت علیه نظام را در کارنامه سیاسی خود دارد حمایت کند؟
,
 
,
متاسفانه اگر دستگاه قضا همین چندی پیش پس از دعوت کردن مردم برای نافرمانی مدنی توسط فائزه هاشمی با وی برخورد درخوری داشت، امروز شاهد رفتارهای اینچنینی توسط این دسته از رفتار نبودیم.
,
 
,
در پایان باید گفت که شاید بهتر باشد این نماینده مجلس قبل از اینکه بدنبال اسناد ساختگی علیه رییس جمهور مردمی و کابینه خدمتگزار باشد، به گوشه ایی از اسناد و مدارک عملکرد خود نگاهی بیاندازد و به اصلاح خود بپردازد تا قبل از اینکه به کارنامه‌اش توسط دستگاه‌های نظارتی نگاهی انداخته شود.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه