اخبار داغ

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

بهره‌برداری از کارخانه آهک هیدراته پلدختر، اشتغال تعدادی از جوانان را فراهم می‌کند

بهره‌برداری از کارخانه آهک هیدراته پلدختر، اشتغال تعدادی از جوانان را فراهم می‌کند
کاظمی با اشاره به اینکه پلدختر پتانسیل صنعتی شدن را دارد، گفت: بهره برداری از کارخانه آهک هیدراته زمینه ساز اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کاظمی در گفت‌و‍‌گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان بیکاری جوانان است، اظهار داشت: شهرستان محروم پلدختر از نبود صنعت کافی رنج می برد و جوانان این منطقه مجبور هستند برای اشتغال به سایر شهرها مهاجرت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: احداث پالایشگاه پلدختر فقط بخش کوچکی از بالغعل کردن ظرفیت نفتی و گازی در این شهرستان است که تعدادی از جوانان را مشغول به کار کرده است.

,

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس عنوان کرد: پلدختر به دلیل ظرفیت های مطلوب معدنی و انرژی که دارد می تواند به یک منطقه صنعتی موفق در لرستان و غرب کشور تبدیل شود.

,

وی تصریح کرد: کارخانه آهک هیدراته پس از پتروپالایش دومین طرح صنعتی بزرگ شهرستان است که با افتتاح و راه اندازی این کارخانه زمینه ساز اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان خواهد بود.

,

کاظمی با اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه آهک هیدراته در داخل کشور تولید می شود و استقرار پیدا می کنند، با پیگیری های انجام شده ساخت این ماشین آلات و تجهیزات در داخل کشور در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بخشی دیگر نیز در خارج از کشور تولید می شود؛ بایستی وزارت صمت مجوزات و همکاری لازم در این راستا را داشته باشد تا مشکلات پیش روی این پروژه مرتفع شود.

,

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس بیان کرد: تولید سنگ کاغذ از دیگر پروژه های صنعتی شهرستان پلدختر است که به جای احداث کارخانه سیمان تعطیل شده در منطقه گردکانه احداث می شود ولی چون هنوز مراحل این طرح قطعی نشده فعلا در حال پیگیری هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه