اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا خبر داد؛

بومی‌سازی بیش از ۵ هزار قطعه در نیروگاه نکا

بومی‌سازی بیش از ۵ هزار قطعه در نیروگاه نکا
حسینعلی تازیکی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۹۵ قطعه نیروگاهی با مشارکت و تلاش متخصصان نیروگاه شهیدسلیمی نکا و شرکت های دانش بنیان بومی سازی و بازسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی تازیکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: متخصصان نیروگاه شهید سلیمی در شرایط سخت و طاقت‌فرسای تابستان ضمن تولید انرژی حیاتی برق برای آسایش هموطنان توانستند با تلاش، پیگیری و تکیه بر همت سازندگان داخلی و شرکتهای دانش بنیان با بومی سازی و بازسازی قطعات گام موثری برای تامین قطعه‌های مورد نیاز واحدهای این نیروگاه بردارند که این امر موجب پایداری و تقویت واحدهای تولید برق در نیروگاه شد.
تازیکی مجموع قطعه های ساخت داخل و بازسازی شده امسال را 5195 قطعه اعلام کرد و گفت: بیش از 90 درصد قطعات مذکور از طریق مهندسی معکوس بومی سازی شده ومابقی این قطعات در نیروگاه بازسازی شدند که از اینرو 142 نوع قطعه از ابتدای امسال تاکنون بومی سازی شده است.
وی افزود: طی 10 سال گذشته و از زمان تحریم های ظالمانه تاکنون بیش از دو هزار نوع و بالغ بر 80 هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه نکا در داخل کشور بومی سازی شده است.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا تصریح کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا قطب ساخت داخل قطعات صنایع شمال کشور و یکی از نیروگاه های پیشرو در بومی سازی قطعات نیروگاهی در کشور است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه