اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد:

به دنبال کار سیاسی نیستم/ شایعات نمایندگی بنده در مجلس صحت ندارد

به دنبال کار سیاسی نیستم/ شایعات نمایندگی بنده در مجلس صحت ندارد
دهراب‌پور با بیان اینکه برای خدمت به بیمه سلامت امدم، گفت: تلاش دارم رضایت مردم را جلب کنم و وظایفم را انجام دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نشست خبری مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه در سالن اجتماعات بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
مدیرکل بیمه سلامت به سابقه این بیمه اشاره داشت و گفت: سه سازمان بیمه گر پایه در  هر استان وجود دارد، اداره کل بیمه سلامت، تامین اجتماعی، سازمان درمانی نیروی‌های مسلح است، ۷۰درصد مردم استان  روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری بیمه سلامت  قرار می گیرند. 
,
 
,
دهراب‌پور با بیان اینکه این سازمان دولتی است و هیچ سهام خصوصی ندارد، گفت: این سازمان با تمام بیمارستان دانشگاهی ارتباط نزدیکی دارد و همه افراد تحت پوشش می توانند از ۹۰درصد تخفیفات بستری بهره مند شوند و همچنین  افراد می توانند از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه به صندوق بیمه کارکنان با عنوان خسارت متفرقه، ۹۰ درصد هزینه های بیمه‌های آنها پرداخت می شود، گفت: در یک ماه اخیر موضوع دارویاری مطرح است و یک ریال پرداخت برای دارو نداریم و از طریق دولت و بیمه سلامت پرداخت می شود. 
,
 
,
این مسئول گفت: سازمان بیمه سلامت ظرفیت‌های لازم برای کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، می توانند ثبت نام کنند.
,
 
,
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویر افزود: ۹۰درصد هزینه های ناباروری از طریق دو بیمارستان  بی بی حکیمه گچساران و شهید جلیل پرداخت می شود.
,
 
,
دهراب‌پور با بیان اینکه حضور در این جایگاه امانت است، گفت: پیگیری مشکلات درمانی، حمایت بیمه ای، خواهیم بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه شایعاتی وجود دارد که دهراب پور به دنبال نمایندگی مجلس است، گفت: اگر در زیلایی، لوداب و مناطق محروم حضور پیدا کردم برای موضوعات درمان و انجام وظیفه کاری بود و این شایعات صحت ندارد. 
,

این مسئول با بیان اینکه انجام  خدمات به معنای کار سیاسی نیست، بلکه برای خدمت به مردم در حوزه وظایف کاری است، گفت: برای انجام وظایف نهایت تلاش را خواهیم داشت.

,

وی افزود: از رسانه ای کردن مشکلات بیمه سلامت استقبال می کنم  زیرا درصددیم این مشکلات حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه