اخبار داغ

تکرار قدر ناشناسی سران فتنه؛

وقتی میرِ فتنه وقاحت را به حد اعلا رساند/ تیر خلاص سران فتنه به تعلقات ساختگی‌شان

وقتی میرِ فتنه وقاحت را به حد اعلا رساند/ تیر خلاص سران فتنه به تعلقات ساختگی‌شان
طی روزهای اخیر شاهد انتشار بیانیه‌ای شیطانی از سوی میرفتنه بودیم که از ظاهرسازی‌های سران فتنه به یکباره پرده برداشت و ثابت کرد آنها می‌خواهند برای دستیابی به اهدافشان از هر خطوط قرمزی عبور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، فتنه گران و آشوب گران در هیچ یک از کشورهای دنیا روی آرامش را نخواهند دید و پس از ایجاد ناامنی به شدت از سوی مسئولان آن کشور مورد مجازات قرار خواهند گرفت اما در جمهوری اسلامی ایران با وجود تحرکات عده ای از سران فتنه به قصد براندازی نظام مجازاتی برای آنها تعیین نشد بلکه بر اساس حکم شورای عالی امنیت ملی تنها به تحمل حصر خانگی محکوم شدند با این حال بارها و بارها شاهد قدرناشناسی سران فتنه بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

طی روزهای اخیر نیز انتشار بیانیه ای شیطانی از سوی میر فتنه به واقع از عقده های فتنه گران و اهداف شوم آنها بار دیگر پرده برداری کرد و ثابت کرد که آنها تا چه میزان به خون پاک مردان این سرزمین تشنه اند هرچند که "کی شود دریا ز پوز سگ نجس" با این حال با توجه به جریحه دار شدن احساسات عمومی و اهانت به ساحت پاک شهدای مدافع حرم وعبور چند باره از خطوط قرمز نظام مجازات چنین فتنه گرانی که قدرشناس الطاف جمهوری اسلامی ایران هم نیستند،  بزرگترین مطالبه عمومی است.

,

, ,

پیام اخیر میرحسین از تعهد وی به منافقین و همراهی با آمریکا و اسرائیل پرده برداشت

, پیام اخیر میرحسین از تعهد وی به منافقین و همراهی با آمریکا و اسرائیل پرده برداشت, پیام اخیر میرحسین از تعهد وی به منافقین و همراهی با آمریکا و اسرائیل پرده برداشت,

محمد رضا مرندی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: از اوایل انقلاب برخی افرادی که تیز هوش و مخلص بودند نظیر شهید دیالمه و شهید آیت نگاه مثبتی نسبت به آقای میرحسین موسوی و همسرشان خانم زهرا رهنورد نداشتند.

,

وی افزود: خانم رهنورد عضو سازمان مجاهدین خلق بوده و خود میرحسین موسوی هم عضو جنبش مسلمانان مبارز به دبیرکلی همین پیمان بوده که دارای دیدگاه های التقاطی بودند در واقع همسر ایشان به التقاط بین اسلام و مارکسیست معتقد بود و البته جنبش مجاهدین خلق نیز این نگاه را داشتند همچنین جنبش مسلمانان مبارز معتقد به التقاط بین اسلام و سوسیالیست بودند‌.

, وی افزود: خانم رهنورد عضو سازمان مجاهدین خلق بوده و خود ,

کارشناس مسائل سیاسی گفت:  از همان ابتدا که میرحسین موسوی خود را در جرگه نیروهای انقلاب جا زد، برخی افراد تیزبین که وی را می شناختند نظیر شهید آیت و دیالمه نسبت به او نظر منفی داشتند که در فایل صوتی شهید دیالمه حدود ۴۰ سال پیش عنوان می شود آقای میرحسین موسوی دارای دیدگاه های انحرافی و التقاطی است و شهید آیت هم که فردی بسیار تیزبین بوده و اطلاعات دقیقی از مسائل داشته هنگامی که بحث رای اعتماد وی برای نخست وزیری مطرح می شود، بیان می کند مدارکی را برایتان می آورم که دلالت می کند میرحسین موسوی با مجاهدین خلق و سازمان سیا در ارتباط است.

,

مرندی خاطرنشان کرد: شهید آیت در همان روزی که قرار بود، وارد مجلس شود، با اصابت ۶۰ گلوله ترور می شود و کیف مدارک وی نیز به سرقت می رود درحالی که معمولا ترورها را با چند گلوله انجام می دهند اما از  آنجا که می خواستند مطمئن شوند وی کشته می شود با ۶۰ گلوله شهید آیت را به شهادت رساندند و کیف حاوی اسناد و مدارک وی علیه میرحسین موسوی نیز مفقود می شود.

,

وی افزود: این موضوع در انتخابات ۸۸ و فتنه ای که میرحسین و دوستان وی به پا کردند هم دیده می شود در واقع به فاصله ۲۸ سال از سال ۶۰ تا ۸۸ باز میرحسین موسوی به عرصه وارد می شود و نقش خود را ایفا می کند.

,

, ,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در نتیجه انتخابات باشکوهی که در سال ۸۸ با حضور ۴۰ میلیون ایرانی دارای حق رای و مشارکت ۸۵ درصدی رکوردی بی نظیر بود و چشم همه دنیا را متوجه این انقلاب و نظام کرد، نماینده رئیس جمهور اسبق آمریکا اظهار می کند آمریکا به این نتیجه رسیده ایران به مرحله ای وارد شده که نمی توان آن را نادیده گرفت لذا اوباما نامه ای خصوصی برای رهبر انقلاب می نویسد و اعلام می کند همه شروطی را که ایران برای ادامه فعالیت های هسته ای از جمله غنی سازی ۲۰درصدی دارد، می پذیریم اما به دنبال کلید زدن پروژه تقلب، میرحسین موسوی اعلام می کند با وجود اختلاف رای ۱۱ میلیونی برنده انتخابات است و ناگهانی موج مذکور را برمی گرداند.

,

مرندی تصریح کرد: در نتیجه کلید زدن پروژه تقلب کشور به مرحله ای می رسد همین اوباما که می خواست همه شروط ایران را بپذیرد و نامه ای خصوصی به رهبر فرستاده به فاز تحریم وارد می شود البته آمریکا نمی خواست علیه ایران تحریمی را اعمال کند اما با تلاش میرحسینی و دوستان وی در جنبش سبز تحریم را تحمیل کردند.

,

وی عنوان کرد: یکی از اعضای دولت اوباما در مصاحبه با لوس‌آنجلس تایمز اعلام می کند رهبران جنبش سبز در ایران و خارج از ایران که منظور وی اصلاح طلبان تند در ایران و افرادی چون سروش، کدیور، عبدالعلی بازرگان، مهاجرانی، اکبر گنجی و... در خارج از کشور بود،

,

نامه ای به اوباما نوشتند و از وی خواستند ایران را تحریم کند که نتیجه آن اعمال تحریم  های فلج کننده آمریکا علیه ایران در سال ۲۰۱۱ بود که در قالب قطعنامه ۱۹۲۹ توسط سازمان ملل تصویب شد.

,

مرندی با اشاره به اینکه اوباما طی صدور پیامی در همان سال عنوان کرد تحریم هایی که علیه ایران اعمال کردیم در طول تاریخ بی سابقه بوده، گفت: در ادامه موجی از بحران، اغتشاش و فتنه در ایران به راه افتاد که کم و بیش آن را به یاد داریم و بیش از هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند.

,

وی افزود: آن عظمتی را که در نتیجه مشارکت بالا و مردم سالاری دینی در انتخابات به چشم جهانیان کشاندیم به باد رفت تا جایی که در ادامه یکی از اعضای دولت اوباما و مشاور وی در مصاحبه مطبوعاتی عنوان می کند بسیاری فکر می کنند که جنبش سبز از چند ماه پیش کلید خورد اما من به شما می گویم این حرکت از اواسط دهه ۸۰ (مصادف با ۶۰ شمسی) و در ارتباط با برخی از افراد در دفتر نخست وزیری در ایران شروع شد که منظور وی در دفتر میرحسین موسوی بوده که البته من بیشتر از این نمی توانم توضیح بدهم پس به احتمال قوی میرحسین موسوی از همان موقع با دستگاه های جاسوسی همکاری می کرده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در این زمینه چند مساله مطرح می شود اینکه چرا نظام با این افراد به درستی برخورد نمی کند این درحالی است که عده ای موضوع برداشت حصر سران فتنه را طرح می کنند درحالی که این حصر به دلیل فتنه انگیزی آن‌ها در سال ۸۸ ایجاد نشد بلکه آنها تا یک سال و هفت یا هشت ماه آزادانه فتنه انگیزی و سخنرانی می کردند و در نشریات و تشکلات خود فعال بودند.

,

, ,

مرندی تصریح کرد: در ۲۵ بهمن سال ۸۹ آن‌ها فتنه جدیدی مبنی بر جریان بیداری اسلامی را راه اندازی کردند و می خواستند در جریان بیداری اسلامی انحراف ایجاد کنند و آن را به داخل کشور بکشانند درحالی که ایران سرمنشا بیداری اسلامی بود اما می خواستند کشور را گرفتار انقلاب های کشورها عربی کنند درنتیجه آن زمان با تصمیم شورای عالی امنیت ملی این افراد به حصر افتادند و البته قوه قضائیه در این قضیه ورود نکرد پس این موضوع از باب مجازات آن‌ها نبود چون حکم مجازات توسط قوه قضاییه صادر می شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در واقع محکومیت ها یا جزایی یا تأمینی هستند که اگر جزایی باشند منشا صدور آن احکام قوه قضاییه خواهد بود اما اگر تأمینی و در راستای برقراری نظم و امنیت باشند منشا صدور آن شورای عالی امنیت ملی است و به معنای مجازات نیستند.

,

مرندی گفت: فتنه گران به هیچ صراطی مستقیم نبودند به گونه ای که پس از جریان فتنه با وجود اینکه با آنها برخوردی نشد درصدد راه اندازی یک فتنه جدید بودند درنتیجه با حکم شورای عالی امنیت ملی برابر اصل ۱۷۶ قانون اساسی محصور شدند که البته حدود دو ماه پیش هم چون در این مدت اقدام خاصی انجام ندادند، شرایط حصر قدری برای آنها تسهیل شد اما باز ناجوانمردی های اخیر را مرتکب شدند؛ کروبی چند ماه پیش نامه مذکور را نوشت و اخیرا هم میرحسین موسوی بیانیه ای را صادر کرده است.

,

وی افزود: در هیچ یک از نظام های سیاسی دنیا  تا این میزان با مخالفین و فتنه گران مدارا نمی شود تا جایی که در تیر سال ۹۵ در ترکیه برای چند ساعت یک کودتا ایجاد شد که البته شکست هم خورد اما هنوز اردوغان نسبت به دستگیری آن افراد اقدام می کند به گونه ای که در همان ماه های اول ۵۰ هزار نفر را بازداشت کرد و ۱۵۰ هزار نفر را به بهانه دست داشتن در کودتا از کار برکنار کرد و با توجه به اینکه فتح الله گولن را رهبر کودتا می دانست هر موسسه مرتبط با وی را مصادره کرد برهمین مبنا یک هزار و ۴۳ مدرسه خصوصی و یک هزار و ۲۲۹ بنیاد و سازمان خیریه، ۱۹ اتحادیه تجاری، ۱۵دانشگاه و ۳۵ موسسه پزشکی را به اتهام وابستگی به فتح الله گولن تعطیل و منحل کرد و

,

۱۴ میلیارد دلار از اموال وی را مصادره کرد در حالی که سران فتنه در کشور ما فتنه گری کردند و هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند و این خسارات سنگین و تحریم ها را به بار آوردند.

,

اصرار سران فتنه برای اعمال تحریم توسط آمریکا عامل پسرفت کشور در دهه ۹۰ بود

, اصرار سران فتنه برای اعمال تحریم توسط آمریکا عامل پسرفت کشور در دهه ۹۰ بود, اصرار سران فتنه برای اعمال تحریم توسط آمریکا عامل پسرفت کشور در دهه ۹۰ بود,

مرندی اذعان کرد: رهبر انقلاب در یکی دو ماه اخیر فرمودند دهه ۹۰ سال پسرفت کشور ما بوده که یکی از دلایل آن اعمال تحریم های فلج کننده بود که جنبش سبز و سران فتنه به زور از آمریکا خواستار اعمال این تحریم ها شدند که در دوره اوباما تحت عنوان فشار حداکثری از آن یاد شد تا جایی که به اذعان آمریکایی ها آن‌ها تردید داشتند که چنین تحریم هایی را اعمال بکنند یا خیر اما به دنبال اصرار سران جنبش سبز این تحریم ها را اعمال کردند و البته دلیل دیگر برای پسرفت کشور در دهه ۹۰، روی کار آمدن دولت روحانی بود که خود در حکم تحریم داخلی عمل می کرد، در واقع بسیاری از شرکت‌ها در دولت روحانی از رده خارج شد و بسیاری از کارخانه ها تعطیل شد و به ظرفیت های ۳۰ تا ۴۰ درصد تنزل یافت و کارگران از کار برکنار شدند زیرا دولت وی همه تخم مرغها را در سبد برجام چیده بود و برجام هم که به نتیجه نرسید و به صورت قوی تنظیم نشده بود.

,

مرندی با برشمردن خسارات ناشی از برجام در دولت روحانی، تصریح کرد: در مقابله با این فتنه بزرگی که از سر جمهوری اسلامی ایران گذشت برخی از شخصیت های بزرگ چون شهید همدانی نقش آفرین بودند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید همدانی جزو نیروهای سپاه بود که در برخورد با آشوب‌های خیابانی افرادی که در نقاط مختلف آتش به پا می کردند و فتنه گری می کردند و نظم و امنیت عمومی را مخدوش می کردند، به ایفای نقش پرداخت تا جایی که یکی از افرادی که در خاموش کردن آتش فتنه به ویژه در تهران نقش آفرین بود، شهید همدانی بود.

,

وی افزود: شهید همدانی در زمان جنگ‌ تحمیلی از فرماندهان بود و سپس در مسائل منطقه حضور یافت و پس از نقش آفرینی در خنثی کردن آتش فتنه، به سوریه اعزام شد.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: شهید همدانی نابغه ای نظامی تلقی می شد و تجربیات گسترده ای در مقابله با نیروهای تروریستی مثل داعش داشت و این تجربیات را به نیروهای سوری هم منتقل کرد و آنجا هم به شهادت رسید.

,

مرندی اذعان کرد: جا دارد که میرحسین موسوی نسبت به شهید همدانی چنین دشمنی کند زیرا شهید همدانی در اوج انقلابی گری و ایثارگری قرار دارد و میرحسین موسوی در اوج فتنه گری و نفاق است.

,

وی افزود: پیام اخیر میرحسین موسوی با همراهی منافقین تنظیم شد تا تعهد خود را به سازمان منافقین و همراهی با آمریکا و اسرائیل نشان دهد و بر اساس تحلیل خام آن‌ها بتواند امتیاز بیشتری از آنها دریافت کند.

,

, ,

بیانیه موسوی میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زد/ خوش خدمتی موسوی به آمریکا و اسرائیل و پشتیبانان جریان فتنه ۸۸

, بیانیه موسوی میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زد/ خوش خدمتی موسوی به آمریکا و اسرائیل و پشتیبانان جریان فتنه ۸۸, بیانیه موسوی میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زد/ خوش خدمتی موسوی به آمریکا و اسرائیل و پشتیبانان جریان فتنه ۸۸,

حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره صدور بیانیه توسط میرحسین موسوی، اظهار داشت: ریشه چنین مساله ای به این موضوع برمی گردد که عوامل مرتبط با سران فتنه در خارج از کشور تصمیم دارند ۲۵ بیانیه صادر شده از سوی سران فتنه در سال ۸۸ و مواضع خود آنها را به زبان عربی یا انگلیسی در قالب یک کتاب منتشر کنند.

,

وی افزود: اپوزیسیون خارج از کشور با انتشار این کتاب می خواهند دوباره حاشیه سازی هایی را در کشور و در سطح افکار عمومی جهان پدید آورند که هم مسائل سیاست خارجی ایران را تحت الشعاع خود قرار دهند و هم افکار عمومی جامعه را به سمت مسائل دیگری منحرف کنند که مردم چندان متوجه موفقیت های نظام در حوزه غلبه بر مشکلات کشور نشوند‌.

,

ترقی تصریح کرد: اپوزیسیون خارجی مقدمه ای برای چاپ آن کتاب لازم داشت که آن را بر سران فتنه دیکته کرد و تحت عنوان یک نامه از طریق بی بی سی و سایت‌های خارجی اینترنشنال و... منتشر کرد.

,

وی عنوان کرد: کتاب مذکور مواضعی است که در آن مقطع اصلاح طلبان و طرفداران موسوی آن را بیان می کردند و در حوزه عمل هم بارها در تجمعاتشان به آن اشاره می کردند و البته مسائلی را بر آن افزودند تا بتوانند با این مقدمه دوباره از ابزار موسوی برای اهداف پلید خود در مقابله با نظام و منحرف کردن افکار عمومی استفاده کنند و در خارج از کشور زمینه جلب حمایت اپوزیسیون خارج از کشور و استکبار جهانی و صهیونیست ها را برای خود فراهم کنند بنابراین نامه مذکور و اظهارات آنها عمدتا در راستای خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل و پشتیبانان جریان فتنه ۸۸ است و طی آن فتنه‌گران اثبات کردند که همچنان بر مواضع خود علیه نظام و جمهوری اسلامی باقی ماندند و طرفداران آنها و افرادی که این متون را دیکته کردند نیز دنبال قربانی کردن موسوی برای اهداف ضد نظام خود هستند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از مباحثی که در متن نامه مذکور آمده اهانت به سردار همدانی است که نقش بسیار موثری در مهار فتنه ۸۸ داشت و توانست امنیت کشور را حفظ کند و اجازه ندهد فتنه‌گران و اخلال گران در امنیت کشور که عمدتا درون آنها عوامل نفاق و اپوزیسیون خارج از کشور مثل سلطنت طلبان و منافقین نفوذ کرده بودند تا کشور را به آشوب بکشانند و ضربات بیشتر و خطرناک تری را به مملکت ما وارد کنند.

,

ترقی خاطرنشان کرد: نقش سردار همدانی در مهار فتنه ۸۸ بسیار مهم و موثر بود همان طور که در سوریه هم توانست یک جنبش وابسته به استکبار جهانی و داعش را سرکوب کند و اجازه ندهد دولت قانونی آنجا فریب این نوع حرکتهایی که از طریق دشمنان کشورهای اسلامی و مقاومت مورد تهدید قرار گیرند، بخورند.

,

وی افزود: نقش سردار همدانی در مقابله با داعش و سرکوب این جریان تکفیری در سوریه به گونه ای شفاف و روشن است که مردم سوریه و عراق نسبت به جان فشانی و فداکاری های سردار همدانی و نقشه های صحیح برای مقابله با جریان تکفیری مورد تقدیر و تشکر آنها واقع شده که نشان می دهد امثال شهید همدانی در مقابله با تروریست و جریان های تکفیری و انحرافی در منطقه نقش بسیار موثری داشته اند.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: موضع گیری و اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم که مشغول دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) و مقابله با تروریست ها هستند، نشان دهنده آن است که عده ای کاملا هم جهت و هم سو با استکبار جهانی و اسرائیل و حامیان تروریست در منطقه هستند بنابراین با صدور این بیانیه میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زدند و نشان دادند این فتنه همان گونه که از ابتدا هم برای ملت ما معلوم بود که به عنوان ستون پنجم دشمن طراحی شده امروز هم کاملا در راستای اهداف آمریکا و صهیونیست این مواضع را اتخاذ کردند و نه تنها با مسائل داخلی کشور و اقدامشان علیه امنیت ملی مخالف هستند بلکه با جبهه مقاومت و مقابله با داعش مخالفت دارند و کاملا در صف آمریکا و صهیونیست حرکت می کنند.

,

ترقی تصریح کرد: امیدواریم همان گونه که تاکنون ملت ما پاسخ روشنی به سران فتنه داده اند و حرکت آنها را محکوم کرده اند دستگاه قضایی هم این نامه را عاملی برای محاکمه این فرد و صدور کیفرخواست برای وی قرار دهد و با محاکمه اش شر این افراد را از صحنه سیاسی کشور کم کند‌.

,

, ,

اصل جرم سران فتنه خدشه ناپذیر است

, اصل جرم سران فتنه خدشه ناپذیر است, اصل جرم سران فتنه خدشه ناپذیر است,

حنیف غفاری نیز در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد گارد بسته نظام در مقابل غرب و دشمنانی بودیم که به صورت ماهوی نظام، ملت و انقلاب ما را قبول نداشتند برهمین مبنا عده ای در داخل کشور بارها سعی کردند از یک طرف موجبات یاس و ناامیدی مردم را نسبت به نظام مهیا کنند و از سوی دیگر به دشمنان نظام این سیگنال و نشانه را بدهند که در داخل کشور زمینه ای مبنی بر پذیرش سلطه غرب یا عبور و گذار از ارزش‌ها و آرمان‌هایی که انقلاب اسلامی بر پایه آن‌ها شکل گرفت و به پیروزی رسید، وجود دارد.

,

وی با اشاره به نتایج ارسال سیگنال‌های مذکور به دشمنان نظام، افزود: در آن سوی مرزها بازیگرانی بودند که از هرگونه ناآرامی، اغتشاش، دوگانگی، ایجاد شکاف در داخل و تثبیت آن روند، استقبال می کردند و بر همان مبنا به وضع تحریم ها و تشدید آن می پرداختند که البته در این راستا دموکراتها به یک نحو و جمهوری خواهان به نحو دیگری عمل کردند اما هدف آنها تغییر رفتار ایران نبود بلکه هدف آنها نشانه گرفتن اصل نظام و انقلاب اسلامی بود.

,

کارشناس مسائل بین الملل گفت: قطعا افرادی که این سیگنالها را ارسال کردند و سعی کردند فضا را گل آلود کنند که طرف غربی در این فضای گل آلود مانور دهد در اصل ماجرا مقصر هستند هرچند که با حضور گسترده مردم در دفاع از نظام خصوصا در حماسه هایی چون ۹ دی توطئه های آنها نقش برآب شد اما اصل جرمی که این افراد مرتکب شدند، خدشه ناپذیر است و با گذشت زمان هم قابل لاپوشانی نیست.

,

به گزارش مرصادنیوز، با توجه به حرمت شکنی و اهانت های چندین باره سران فتنه حتی پس از اینکه از سوی نظام مورد رافت قرار گرفتند، محاکمه و مجازات این فتنه گران مطالبه ای عمومی است که امیدواریم به زودی شاهد آن باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه