اخبار داغ

معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز:

۴۰ درصد مشترکان برق البرز مشمول پاداش شدند/ ۳ روز پایان هفته جاری؛ گرمترین ایام سال

۴۰ درصد مشترکان برق البرز مشمول پاداش شدند/ ۳ روز پایان هفته جاری؛ گرمترین ایام سال
محمد مهدی بهرامی گفت: ۴۰ درصد مشترکان خانگی در استان البرز مشمول پاداش شدند و مصرف آنها نسبت به سال گذشته کمتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی بهرامی معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز در گفت‌وگو با با خبرنگار تیتریک، گفت: با همکاری مردم، کشاورزان و صنعتگران استان از ابتدای فصل گرم تا کنون، با پایداری شبکه مواجه بوده و قطعی برق گسترده نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهرامی افزود: ۳ روز باقیمانده تا پایان هفته جاری گرمترین روزهای سال در کشور بوده و اگر مردم بین ساعت ۱۲ تا ۱۸ عصر از وسائل پرمصرف برقی استفاده نکنند شاهد قطعی نخواهیم بود، البته در جنوب کشور شرایط گرما حاد است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اخطارهای لازم به ادارات پرمصرف البرز داده شده و ناچار به قطع برق آنها شده ایم، اظهار داشت: ۴۰ درصد مشترکان خانگی در استان مشمول پاداش شدند و مصرف آنها نسبت به سال گذشته کمتر شده است.
,
 
,
بهرامی تصریح کرد: اگر الگوی مصرف ۳۰۰ کیلووات را ملاک قرار دهیم، بین ۷۵ الی ۸۰ درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت کردند، امسال مدیریت مصرف خوبی صورت گرفت و صنایع ناچار شدند یک روز در هفته مصرف خود را به صفر برسانند.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: سال گذشته قطعی های گسترده در حوزه های مختلف وجود داشت و شرایط البرز حاد بود اما امسال میزان خاموشی ها به حداقل رسیده است، خاموشی یک در میان چراغ معابر هم در راستای مدیریت مصرف در سال جاری بود. 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه