اخبار داغ

فرماندار مروست:

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مناطق کم برخوردار یزد اجرا می شود

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مناطق کم برخوردار یزد اجرا می شود
دانشور مروستی، فرماندار مروست، گفت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در شهرستان مروست، در مناطق کم برخوردار و روستایی در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد دانشور مروستی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به طرح واکسیناسیون خانه به خانه اظهار کرد: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در ابتدا با عنوان طرح شهید سلیمانی و با همکاری مرکز بهداشت استان و پایگاه های مقاومت بسیج شروع به کار کرد و توانستیم این طرح را در محلات و به صورت خانه به خانه اجرا کینم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: شهرستان مروست، شهرستان اول در سطح استان و دارای جایگاه خوبی در سطح کشور از نظر میزان واکسیناسیون در طرح واکسیناسیون خانه به خانه بود.

,

فرماندار شهرستان مروست با اشاره به موفقیت شهرستان مروست در طرح گذشته از اجرای دوباره این طرح خبر داد و تصریح کرد: طرح واکسیناسیون خانه به خانه جهت تزریق واکسن کرونا، در روستاها و برای افراد بالای ۶۰ سال و افرادی که توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارد با مراجعه به منزل شهروندان شروع به کار کرده است.

,

دانشور عنوان کرد: در این طرح سه گروه دو نفره، فعالیت خود را آغاز کرده اند و با توجه به تقسیم بندی شهر، روستاها و محلات و مراجعه به منازل شهروندان اقدامات لازم را در زمینه تزریق نوبت یادآور انجام می دهند.

,

وی افزود: این طرح در حال حاضر با کمک مرکز بهداشت و فرمانداری مروست شروع به کار کرده و تاتش می شود با استفاه از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج روستاها و شهرها، روند واکسینسیون را تسریع کرد.

,

فرماندار شهرستان مروست با اشاره به اولویت بندی مناطق در زمینه تزریق نوبت یادآور، بیان کرد: در حال حاظر مناطق روستایی، محلات کم برخوردار و افرادی که توانایی لازم را برای مراجعه به مراکز تزریق واکسن ندارند، برای تزریق واکسن در اولویت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه