اخبار داغ

مسئول فضای مجازی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد؛

فضای مجازی موتور حرکت در فضای حقیقی شده است

فضای مجازی موتور حرکت در فضای حقیقی شده است
همایش هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور برخی از مسئولان استانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نشست هم‌اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز سه‌شنبه 25 مردادماه با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیرعامل شرکت مخابرات و مدیران میانی صدا و سیمای استان و پلیس فتا برگزار شد تا در این نشست از پوستر سومین رویداد استارتاپی فضای مجازی این استان رونمایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسئول فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه اهمیت شبکه های اجتماعی به قدری بالاست که وقتی رهبر معظم انقلاب، حکم رئیس مرکز ملی فضای مجازی را صادر کردند، فرمودند اگر فرصت داشت مشخصا مسئولیت این مرکز را عهده دار می شدم به خبرنگار ما گفت: فضای مجازی حقیقتی است که از سکوی فضای شبکه ای اینترنت به این سو پرتاب شده است.

وی ابراز داشت: فضای مجازی توانسته است ابعاد تازه ای به سبک زندگی بدهد و بسیاری از مشکلات موجود در زندگی را حل کند، اما نسل بشر را دچار مشکلات متعددی کرده که تأثیر آن مستقیم نیست و بیشتر تابع نوع استفاده از آن و نیز بسته به متغیرهای سن، جنس، تحصیلات و غیره است.

محمود محمدی نظارت بر فضای مجازی را ضروری ارزیابی کرد و گفت: نظارت بر فضای مجازی و مدیریت صحیح در دنیای مدرن بر اساس شاخص های فرهنگی و امنیتی باید تعریف و تعیین شود و با جدیت اعمال شود.

او در ادامه با بیان اینکه امروز فضای مجازی موتور حرکت در فضای حقیقی شده است و می‌تواند در فضای حقیقی اثرگذاری و جهت‌دهی مثبت یا منفی داشته باشد افزود: ارگان‌ها باید با هم افزایی و همپوشانی کارها در بستر فضای مجازی، بستری امن را در استان ایجاد کنند که در این رابطه سازمان فضای مجازی اقدام به انعقاد تفاهم نامه هایی با سازمانها و ارگانها داشته است.

محمدی از انعقاد تفاهم‌نامه سازمان فضای مجازی سپاه و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات کهگیلویه و رونمایی از سومین پوستر استارتاپ سراسری فضای مجازی بسیج در این همایش خبر داد.

 مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با تسلیت ایام محرم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به اهمیت فضای مجازی اشاره داشته اند و مسئله مدیریت را از مسائل اولویت دار عنوان کرده اند.

محمود رادمنش با برشمردن برخی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در باب فضای مجازی ابراز داشت: مسئولان باید نسبت به آسیب های فضای مجازی هوشیار باشند.

وی یکی از فرصت های فضای مجازی را استارتاپ ها و کسب و کار ارزیابی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های فاوا زیر نرم کشوری قرار دارد و امید واریم در دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای داشته باشیم.

رادمنش تصریح کرد: تلاش می کنیم در حوزه استارتاپ ها از جوانان حمایت جدی داشته باشیم و در طرح نو آفرین این حمایت ها دیده شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات، سازمان فضای مجازی بسیج را بازوی توانمد وزارت ارتباطات در استارتاپ ها عنوان کرد و گفت: با امضای این تفاهم نامه افراد شناسایی، حمایت و شاخص کسب کار های دیجیتال فاوا را ارتقاء خواهیم داد.

این مسئول دولتی گفت: تلاش می کنیم وضعیت استان را ارتقاء و کسب و کارهای دیجیتالی را راه اندازی و از مانع تراشی دستگاه ها پیش پای جوانان جلو گیری کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه